خبرگزاری کار ایران

معاون بنیاد مسکن فارس:

بازسازی مناطق زلزله زده شــُـنبه بوشهر با سرعت در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۷۴

کار بازسازی مناطق زلزله زده استان بوشهر در پنج روستا از توابع منطقه شنبه در این استان با سرعت در حال انجام است.

ایلنا: معاون بازسازی ومسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس اعلام کرد: کار بازسازی مناطق زلزله زده استان بوشهر در پنج روستا از توابع منطقه شنبه دراین استان با سرعت در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، فرج الله نصیری با بیان اینکه بنیاد مسکن استان فارس کار بازسازی پنج روستای درویشی، اسلام آباد، باغان، کردلان و بن بید را به عهده دارد، اظهار داشت: ستاد معین بازسازی دراین مناطق با دو ستاد فرعی شامل ستاد فرعی شهری که نیمی از شهر شنبه را در دست ساخت دارد و ستاد فرعی روستایی شامل پنج روستای یاد شده، ساخت ۶۲۶ واحد مسکونی با جذب پیمانکاران را به عهده دارد و عملیات بازسازی را با جدیت آغاز و دنبال نموده است.

نصیری گفت: در حال حاضر تعداد ۴۰۰ واحد در مرحله دیوار چینی و ۶۰ واحد در مرحله اتمام سقف است و مابقی نیز با سرعت در حال اجراست.

رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن فارس مستقر در منطقه زلزله زده دشتی بوشهر خاطر نشان کرد: شروع عملیات آواربرداری جهت ساخت و ساز‌ها با همکاری دستگاه‌های ماشین آلات استان‌های فارس و پیگیری مساعدت امور ماشین آلات از ادارات کل بنیاد مسکن استان‌های کرمان، هرمزگان، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان، قم و ایلام انجام و تامین مصالح و توزیع آن در شهر و روستاهای تحت پوشش با سرعت انجام گرفت.

نصیری ضمن اشاره به گرمی هوا و همزمان بودن ماه رمضان گفت: با برنامه زمانبندی که در اختیار ستاد فرعی شهری و روستایی قرار داده‌ایم، امید است تا پایان شهریور امر بازسازی به پایان برسد.

با وقوع زلزله بسیتم فروردین ماه در بخش شنبه و طسوج از توابع شهرستان دشتی استان بوشهر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس بعنوان معین بازسازی منطقه زلزله زده انتخاب شد.

ستاد معین فارس ضمن استقرار و تجهیز سریع، ارزیابی اولیه سانحه و خسارت‌های وارده به واحدهای مسکونی توسط کار‌شناسان ستادمعین را انجام و تشکیل پرونده برای کلیه خسارت دیدگان را به اتمام رساند.

گفتنی است هم اکنون نزدیک به ۱۵۰ اکیپ و۵۲۰ نفرازکار‌شناسان فنی و ۵۸ نیروی ستادی و اداری از استان فارس در منطقه شنبه بوشهر مستقر و مشغول بازسازی منطقه زلزله زده هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز