خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز:

پیمانکاران برای اجرای پروژه‌ها در شیفت شب برنامه‌ریزی کنند

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۹۷

کیفیت و زیبایی پروژه‌ها موجب خودباوری برای سال‌ها برای سازندگانش می‌شود که این موضوع باید مدنظر باشد که چه وظیفه مهمی بر دوش سازندگان پروژه‌هاست.

ایلنا: شهردار شیراز گفت: دفتر نظارت عالیه بر پروژه‌های عمرانی در شهرداری تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علیرضا پاک فطرت در جمع پیمانکاران پروژه‌های عمرانی شیراز با بیان اینکه تعداد زیاد پروژه‌ها نباید این شائبه را به‌وجود بیاورد که نظارت کمرنگ می‌شود؛ بر اجرای سریع پروژه‌ها همراه با لحاظ کردن کیفیت کامل تأکید کرد.

وی با تأکید بر اینکه پیمانکاران نگران منابع مالی نباشند، افزود: کیفیت و زیبایی پروژه‌ها موجب خودباوری برای سال‌ها برای سازندگانش می‌شود که این موضوع باید مدنظر باشد که چه وظیفه مهمی بر دوش سازندگان پروژه‌هاست.

شهردار شیراز با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی زمانی به کام شهروندان شیرین خواهد بود که آن پروژه با کیفیت و زیبایی کامل در زمان مقرر در اختیار قرار گیرد، اظهار داشت: پیمانکاران به‌خصوص پیمانکار پروژه ستارخان با برنامه‌ریزی مناسب توانش را برای اجرای پروژه به‌ویژه در شیفت شب افزایش دهد.

علیرضا پاک فطرت با اعلام اینکه پروژه‌ها به‌صورت کامل و برخی حتی روزانه ۴ بار رصد می‌شوند پیمانکارانی را که با تجهیز کارگاه مناسب موجب آرامش شهروندان در زمان اجرای پروژه را فراهم و پیش از زمان قرار داد پروژه را آماده افتتاح نمایند را مستحق تشویق دانست.

وی مدیریت پروژه را بسیار مهم و جزء مشاغل بالا در شهرداری و هم ردیف با شهردار منطقه دانست و افزود: پروژه بوستان چندین هکتاری، بزرگراه، تقاطع غیرهمسطح و... که باید سال‌های متمادی جوابگوی شهروندان در نسل‌های آینده باشد باید با کیفیت ویژه مدیریت شود که این حساسیت این شغل را افزایش می‌دهد.

شهردار شیراز با تصریح اینکه مدیر پروژه، دستگاه نظارت (مشاور) و پیمانکار سه ضلع مثلث در اتخاذ بهترین راه‌ها در اجرای به موقع و با کیفیت پروژه است، افزود: مهندسی ارزش در جهت کیفیت و سرعت و صرفه جویی در طراحی و اجرا باید در تمامی فازهای پروژه‌ها لحاظ شود.

گفتنی است پیمانکاران حاضر در جلسه به بیان مشکلات پرداختند که دستورات لازم از سوی شهردار شیراز در جهت بهبود کار صادر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز