خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

اقدام حمایتی در حوزه صنعت نیازمند نگاه جمعی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۰

اقدامات و حمایتهای دادگستری از حوزه صنعت بر حسب اعتماد به فعالان در این حوزه انجام می شود، اما اقدامات حمایتی نیازمند نگاه جمعی است.

ایلنا - قزوین: رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در مسیری که طی می کنیم هیچ تردیدی نداریم و با وجود شرایط سخت اقتصادی، حمایت و حضورمان نسبت به گذشته متفاوت تر خواهد بود.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ جمال انصاری در دیدار با تعدادی از صنعتگران استان، در خصوص حمایت دستگاه قضایی از صنعت استان افزود: اقدامات و حمایتهای ما از حوزه صنعت بر حسب اعتماد به فعالان در این حوزه انجام می شود، اما اقدامات حمایتی نیازمند نگاه جمعی است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: صنعتگران در مقیاس نگاه تخصصی، به این نتیجه رسیده اند که دستگاه قضایی چه بصورت مستقیم و چه مستقل می تواند در امر تولید، صنعت و سرمایه گذاری اثرگذار باشد اما این باور باید در تمام دستگاههای مرتبط ایجاد شود.

وی در خصوص اعطاء فرصت به صنایع بحران زده افزود: در نظام توزیع فرصت برای کارخانه یا کارگاهی که راه برگشتی نداشته و دچار بحران شده، دلیلی برای اعطاء فرصت باقی نمی ماند بدین معنا که تزریق وجوه اعتباری و بودجه به این واحدها صحیح نیست.

انصاری به لزوم حمایت دستگاه قضایی از بخش های صنعت، کشاورزی بازرگانی و... اشاره و تصریح نمود: بدنبال آن هستیم حوزه کاری دادگستری استان در این بخش ها را از باب حمایت گسترش دهیم، بنابراین خود را مکلف می دانیم چه در عرصه سیاستی چه عملی هرجا که این حوزه های مهم نیازمند حمایت و مساعدت بودند از مساعدت دریغ نکنیم.

وی در خصوص تعامل مناسب دستگاه های مرتبط با بخش صنعت گفت: نشستها با دو ضلع دستگاه قضا و صنعتگران حلال مشکلات این حوزه نخواهد بود بلکه تمامی دستگاه ها و نهادهای مرتبط نیز باید حضور داشته باشند تا تعامل مناسبی برای رفع مسائل موجود ایجاد شود.

بنابراین گزارش ایلنا؛ در ادامه نشست، علیرضا کشاورز قاسمی، رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: در حال حاضر سرمایه گذار باید به این باور برسد که جایی هست که از او و فعالیتش حمایت کند که این امر امید را به بدنه تولید بازخواهد گرداند.

وی افزود: باید فضای واقعی صنعت را ببینیم تا بتوانیم آسیب شناسی صحیح بعمل آوریم و به مشکلات به صورت مصداقی رسیدگی نمائیم.

کشاورز در ادامه خواستار راه اندازی شورای داوری در سایر شهرستانهای استان شد و اظهار داشت: شورای داوری که در شهرستان البرز فعال می باشد تاکنون توانسته موفق عمل نماید بنابراین خواستار آن هستیم تا این شورا در سایر شهرستانهای استان نیز فعال شود.

 وی به مشکلات حاضر در بخش صنعت اشاره کرده و خواستار حمایت بیش از پیش دستگاه قضایی از این بخش شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز