خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبرداد:

بهره مندی 64 درصدی خانوارهای روستایی استان قزوین از گاز

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۲

هم اکنون 64 درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز بهرمند هستند و با اتمام پروژه های گازرسانی در دست اجرا به روستاهای استان قزوین، تعداد خانوارهای روستایی بهره مند از گاز طبیعی به 74 درصد افزایش خواهد یافت.

ایلنا - قزوین: مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: با اتمام پروژه های گازرسانی در دست اجرا به روستاهای استان، تعداد خانوارهای روستایی بهره مند از گاز طبیعی به 74 درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایلنا،  فتحعلی نجفی از بهره مندی 64 درصدی خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: با اتمام عملیات اجرایی در دست گازرسانی به روستاهای دیگر استان این رقم به 74 درصد افزایش خواهد یافت.

نجفی با اشاره به قابلیت گازار بودن  تعداد 379 روستا در استان افزود: تاکنون 225 روستا در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار گردیده اند و گازرسانی به 82 روستا نیز در حال انجام یباشد که با اتمام آنها تعداد روستاهای بهره مند از گاز طبیعی به 307 روستا افزایش پیدا خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به اجرای خط انتقال گاز الموت و طارم سفلی تصریح کرد: با اجرای خط انتقال گازرسانی به منطقه الموت و طارم سفلی علاوه برگازرسانی به دو شهر معلم کلایه و رازمیان عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای مناطق مذکور نیز شروع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز