خبرگزاری کار ایران

مدیر اداره درآمد شهرداری قزوین خبر داد:

توزیع 200 هزار فیش عوارض شهرداری در شهر قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۵۴

همزمان با اطلاع رسانی گسترده در خصوص جایزه خوش حسابی شهروندان قزوینی در پرداخت به موقع قبوض، 200هزار نفر فیش عوارض نوسازی،پسماند و کسب و پیشه از سوی شهرداری قزوین توزیع شد.

قزوین - ایلنا: مدیر اداره در آمد شهرداری قزوین گفت: تعداد 200هزار فیش عوارض نوسازی، پسماند، کسب و پیشه جهت توزیع و ارسال به درب منازل و پلاک های تجاری توزیع شد.
 
شیوا شهرام فر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا افزود: چنانچه شهروندان در فیش های دریافتی عوارض نوسازی، پسماند و کسب و پیشه، اعم از نام مالک و سایر مفاد آن مغایرتی مشاهده کردند و یا به هر دلایلی قبوض مزبور را دریافت نکرده اند می توانند با به همراه داشتن مدارک لازم به شهرداری منطقه  مربوطه مراجعه کنند.
 
وی افزود: در این صورت شهروندان می توانند نسبت به اصلاح مندرجات فیش های خود اقدام کنند تا مشمول جرائم پیش بینی شده در قانون نشوند.
 
مدیر اداره در آمد شهرداری قزوین بیان کرد: شهروندان می توانند با پرداخت عوارض نوسازی، پسماند و کسب و پیشه تا پایان آذر ماه ضمن جلوگیری از پرداخت هزینه دیر کرد، از مزایای خوش حسابی و شرکت در قرعه کشی بزرگ خوش حسابان بهره مند گردیده و در عمران و آبادانی شهر خویش سهیم باشند.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز