خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل پست استان قزوین خبرداد:

ثبت نام متقاضیان مسکن مهر در باجه های پستی سراسر استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۲۷

بر اساس تفاهم نامه اداره کل پست استان قزوین با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از روز شنبه 13 آبان ماه جاری ثبت نام متقاضیان مسکن مهر شهرهایی که زیر 25 هزار نفر جمعیت دارند در واحد های پستی دولتی سراسر استان قزوین انجام خواهد شد.

ایلنا - قزوین: معاون امور پستی اداره کل پست استان قزوین گفت: بر اساس تفاهم نامه این اداره کل با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین از روز شنبه 13 آبان 91 ثبت نام متقاضیان مسکن مهر شهرهایی که زیر 25 هزار نفر جمعیت دارند در واحد های پستی دولتی سراسر استان قزوین انجام خواهد شد.

مسلم خمسه در گفتگو با ایلنا افزود: بر اساس این تفاهم نامه و به جهت کاهش هزینه های مربوط به ثبت نام و همچنین افزایش عدالت، باجه های پستی دولتی استان قزوین نسبت به ارائه سرویس مذکور نظیر قبول و دریافت مدارک، ثبت اطلاعات در سامانه مسکن مهر،اسکن مدارک و سایر خدمات این سرویس اقدام خواهد کرد.

وی  بیان کرد: با انجام این توافق اداره کل پست استان قزوین به نیابت از متقاضیان مسکن مهر  به جای مراجعه به ادارات و سازمان هائی نظیر اداره کل ثبت اسناد واملاک وشرکت هایی مانند شرکت برق، آب، گاز و... جهت دریافت  استعلام های لازم و همچنین مراجعه و دریافت استعلام  از بانک مسکن توسط اداره کل پست استان انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز