خبرگزاری کار ایران

500هزار نفر در استان قزوین تحت پوشش بیمه سلامت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۵۸

از مجموع 500 هزار نفر افرادی که تحت پوشش بیمه سلامت استان قزوین قرار دارند 350 هزار نفر در روستاها و شهرهای زیر20 هزار نفر هستند.

ایلنا- قزوین: مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین گفت: در حال حاضر بیش از 500 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا؛ قاسم بهرامی در هفتمین جلسه شورای هماهنگی استان که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل اداره کل تعاون قزوین برگزارشد، افزود: از مجموع افرادی که تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند 350 هزار نفر در روستاها و شهرهای زیر20 هزار نفر هستند.

این مسئول از پوشش 350 هزار نفر از ساکنان روستاها نیز خبرداد و گفت: بیمه ساکنان روستاهای زیر20 هزار نفر توسط دولت تامین می شود و برای ارائه خدمات درمانی با 560 مرکز تشخیص درمانی قرارداد منعقد شده و 65 مرکز نیز برای روستاها پیش بینی شده است.

 بهرامی تصریح کرد: اداره کل بیمه سلامت استان قزوین با خدمات مناسب توانست گواهی مدیریت کیفیت را از مراکز بین المللی دریافت کند و در طول چهار سال گذشته نیز در ارزیابی عملکرد رتبه عالی کشوری را از آن خود کند.

 وی افزود: با راه اندازی میز خدمت رتبه اول در بخش تکریم ارباب رجوع را نیز این اداره کسب کرد و از زمان تشکیل بیمه سلامت پرداختی بیمه ها به موسسات، پزشکان و بیمارستانها به روز شده است.

بهرامی یادآور شد: ماموریت جدید این سازمان با توجه به اهداف تعیین شده، علاوه بر ارائه خدمات درمانی، پیگیری و انجام اقدامات پیشگیرانه در حوزه سلامت است.

 این مسئول اظهارداشت: در تعهد قرار گرفتن 53 قلم داروی جدید شیمی درمانی بیماران خاص و صعب العلاج با پرداخت 90 درصد هزینه توسط این سازمان و همچنین در تعهد قرار گرفتن 52 قلم داروهای گیاهی برای همه بیمه شدگان از دیگر تعهدات جدید این سازمان است.

 بهرامی گفت: تحقق اهداف بلند مدت از جمله عدالت محوری، ارتقاء سطح کیفیت در ارائه خدمات سلامت، کاهش پرداخت بیمه شدگان، افزایش رضایت مندی مردم، تجمیع منابع سلامت در سازمان و گسترش برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع از اهداف و برنامه های مهم این سازمان است.

 مدیرکل بیمه سلامت استان یادآورشد: در صورت تامین اعتبار لازم طرح پزشک خانواده در شهر آبیک نیز اجرایی می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز