خبرگزاری کار ایران

برنامه «پزشک خانواده» در بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۵۸

نتیجه اجرای برنامه «پزشک خانواده»، توزیع عادلانه سلامت بین شهروندان خواهد بود که خود یکی از اهداف مهم حوزه سلامت است.

 ایلنا- تاکستان: رییس مرکز بهداشت تاکستان گفت: نتیجه اجرای برنامه «پزشک خانواده»، توزیع عادلانه سلامت بین شهروندان خواهد بود که خود یکی از اهداف مهم حوزه سلامت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تاکستان قزوین؛ دکتر داود رحمانی صبح امروز در جلسه تشریح برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع شهری که برای کارکنان بیمارستان تامین اجتماعی این شهر برگزار شد، گفت: نتیجه اجرای این برنامه، توزیع عادلانه سلامت بین شهروندان خواهد بود که خود یکی از اهداف مهم حوزه سلامت است.

همچنین؛ عضو کمیته اجرایی طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع شهرستان تاکستان در ادامه درباره مراحل اجرای این برنامه شامل نحوه انتخاب پزشک خانواده توسط جمعیت تحت پوشش، تعداد جمعیت تحت پوشش هر پزشک، تعرفه ویزیت، دارو و آزمایشگاه، نحوه ارجاع بیمار از سطح یک به سطوح دو و سه، نحوه پذیرش بیمار توسط بیمارستان و اقدامات مورد نیاز، نحوه پذیرش بیمار توسط اورژانس بیمارستان و سایر مسایل مرتبط سخن گفت.

شایان ذکر است، جلسه تشریح برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع شهری برای کارکنان بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان در سالن کنفرانس این بیمارستان برگزار شد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز