خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره روابط عمومی شهرداری قزوین:

خبرگزاری ایلنا با 299 خبر رتبه دوم انعكاس اخبار شهرداری قزوین در 5 ماه اول سال91

خبرگزاری ایرنا و ایلنا، روزنامه‌های ولایت، ضمیمه ایران زمین و اطلاعات و فرهیختگان در انعكاس اخبار در مردادماه سال جاری بیشترین همكاری را با مجموعه مدیریت شهری قزوین داشتند.

قزوین - ایلنا: رئیس اداره روابط عمومی شهرداری قزوین گفت: با همكاری رسانه‌ها طی پنج ماه سال‌جاری سه هزار و 247خبر از شهرداری قزوین و سازمان‌های وابسته در رسانه‌های مكتوب و مجازی استانی و كشوری انعكاس یافته است.

به گزارش ایلنا؛ علیرضا منجم افزود: با توجه به افزایش همکاری رسانه‌های گروهی جهت انعکاس اخبار، انعكاس خبر در رسانه‌های مكتوب و مجازی استانی و كشوری طی پنج ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در مردادماه سال جاری 735 خبر، گزارش تولیدی و پوششی در رسانه‌های مكتوب و مجازی استانی و كشوری انعكاس یافته است كه خبرگزاری ایرنا با انعکاس 99، خبرگزاری مهر با 65، خبرگزاری ایلنا با 58 و خبرگزاری فارس با 42 خبر به ترتیب بیشترین همکاری را در مردادماه سال جاری با مجموعه شهرداری قزوین و سازمانهای وابسته در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از آخرین اقدامات مدیریت شهری داشتند.

رئیس اداره روابط عمومی شهرداری قزوین افزود: در بین رسانه‌های مکتوب، روزنامه ولایت با 62 خبر، هفته‌نامه مینودر با 16خبر، هفته‌نامه حدیث با 14خبر و افق آینده با 11 خبر بیشترین همکاری را در اطلاع رسانی با این مجموعه در همین مدت داشتند.

 منجم اظهارکرد: همچنین ضمیمه روزانه و استانی روزنامه ایران با عنوان "ایران زمین" با انعکاس 32خبر، ضمیمه ماهنامه روزنامه کار و کارگر با انعکاس 16 خبر و ضمیمه هفتگی روزنامه همشهری با انعکاس 8 خبر بیشترین همکاری را با مجموعه شهرداری قزوین در امر اطلاع رسانی داشتند.

وی بیان کرد: در این مدت روزنامه اطلاعات با 8خبر، روزنامه فرهیختگان با 8خبر و روزنامه رسالت با 5خبر و دنیای اقتصاد با 4 خبر به ترتیب بیشترین همكاری را با شهرداری قزوین داشتند.

رئیس اداره روابط عمومی شهرداری قزوین تصریح کرد: خبرگزاری‌های ایرنا با 380خبر، ایلنا با 299خبر، فارس با 288خبر، مهر با 193خبر، تین نیوز با 17 خبر، موج با 13 خبر، شبستان با 10خبر، آریا با 2خبر، ایسنا با 2 خبر  و سایر رسانه های مجازی با 59 خبر بیشترین همكاری را با این مجموعه طی 5 ماه اول سال جاری داشتند.

منجم خاطرنشان كرد: شهرداری قزوین از همکاری رسانه‌ها استانی و کشوری اعم از مکتوب و مجازی در امر اطلاع رسانی و پوشش اخبار تشکر دارد چراكه همکاری رسانه‌ها با نهادها به ویژه مدیریت شهری و انعکاس اخبار فعالیت ها و رویدادها باعث می‌شود، شهرداری قزوین در انجام ماموریت‌های محوله در مسیر توسعه شهر موفق‌تر عمل کند و مردم نیز همراهی قابل ملاحظه ای با شهرداری داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز