خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان فرهنگی - ورزشی شهرداری قزوین:

سرود پیامبر مهربانی توسط شهرداری قزوین ساخته می شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۱۱

مرکز سرود و آهنگهای انقلابی سازمان فرهنگی - ورزشی شهرداری قزوین ساخت دو سرود را در دستور کار قرار داده است که یکی از آن‌ها سرود پیامبر مهربانی به منظور تبیین بخشی از چهره واقعی پیامبر اکرم (ص) خواهد بود.

ایلنا- قزوین: مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: مرکز سرود و آهنگهای انقلابی ساخت دو سرود را در دستور کار قرار داده است که یکی از آن‌ها سرود پیامبر مهربانی به منظور تبیین بخشی از چهرهٔ واقعی پیامبر اکرم (ص) خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین؛ سعید وزیری‌نژاد صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران افزود: با توجه به هجمه‌های اخیر دشمنان به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) تصمیم گرفتیم با زبان هنر نسبت به محکوم کرددن این اقدام ناپسند و تبیین بخشی از چهرهٔ واقعی خاتم پیامبران اقدام کنیم.

وی ادامه داد: براین اساس مرکز سرود وآهنگهای انقلابی سازمان فرهنگی ورزشی ساخت سرودی تحت عنوان «پیامبر مهربانی» را به عنوان دومین کار خود از بدو تاسیس این مرکز در دستور کار قرارداد.

وزیری‌نژاد در ادامه تصریح کرد: شعر این سرود توسط محمد ارداقیان به انجام رسیده و علی اصغر ارداقیان آهنگسازی آن را برعهده دارد.

این مقام مسئول یادآورشد: در حال حاضر مراحل پیش تولید این کار در دستور کار قرار دارد و به محض آماده شدن در اختیار شهرداری قزوین و حتی دیگر ارگان‌ها و سازمانه برای پخش در برنامه‌های مختلف قرارمی گیرد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی همچنین از انتشار سرود پیامبر مهربانی در قالب نرم افزار و سی دی برای پخش در سراسر کشور به عنوان یک اثر هنری فاخر و توانمند خبر داد.

این مقام مسئول یادآور شد: پیش از این نیز مرکز سرود و آهنگهای انقلابی اولین کار خود را با سرود «همدلی» به منظور انعکاس گوشه‌ای از خدمات شهرداری قزوین در قالب پیام شهروندی به انجام رسانده بود.

وزیری‌نژاد در ادامه از ساخت سومین سرود از تولیدات مرکز سرود صحبت کرد و گفت: به منظور گرامیداشت ایام اله دههٔ مبارک فجر ساخت سرود دیگری در این مرکز مدنظر قرار گرفته است که با انتخاب شعر وساخت موسیقی به مرحلهٔ ضبط و اجرا خواهد رسید.

این مقام مسئول یادآور شد: یکی از اهداف این مرکز برای سال آتی ایجاد یک گروه سرود توانمند با بهره‌مندی از ابزار موسیقی و سازهای بادی و زهی و نیز استفاده از ظرفیت هنری قزوین برای پوشش برنامه‌های فرهنگی شهر خواهد بود.

وی گفت: ردیف بودجهٔ مشخصی برای این کار در نظر گرفته شده است تا در بخش ساخت سرود و پوشش برنامه‌های فرهنگی به صورت زیربنایی اقدام کرده باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز