خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین:

کنگره استانی خانه کارگر استان قزوین چهارشنبه ۲۴ آبان 91 برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۵۷

کنگره خانه کارگر استان قزوین 9 صبح روز چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۱ با حضور دکتر حسین کمالی، عضو شورای مرکزی خانه کارگر کشور و وزیر کار دولت های سازندگی و اصلاحات در سالن تالار شهر-نگارخانه- شهر الوند برگزار می شود.

ایلنا- شهر صنعتی البرز قزوین: دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین گفت: کنگره خانه کارگر استان قزوین 9 صبح روز چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۱ با حضور دکتر حسین کمالی، عضو شورای مرکزی خانه کارگر کشور و دبیر کل حزب اسلامی کار و وزیر کار دولت های سازندگی و اصلاحات و حسن صادقی، معاون دبیر کل خانه کارگر در سالن تالار شهر-نگارخانه- شهر الوند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهر صنعتی البرز قزوین؛ عیدعلی کریمی افزود: حضور خبرنگاران و فعالان سیاسی در کنگره خانه کارگر قزوین آزاد است.

وی در ادامه بیان کرد: امروز تنها با کار منسجم تشکیلاتی و توسعه و وحدت آن می توان شاهد تحقق خواسته مردان و زنان عرصه کار و تولید و صنعت بود.

 رئیس پیشین کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان قزوین گفت: در سال" تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" برنامه هایی چون ارائه گزارش عملکرد 4 ساله خانه کارگر، سخنرانی دکترحسین کمالی، عضو شورای مرکزی خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران و حسن صادقی معاون دبیر کل در امور استان های خانه کارگر و انتخاب 8 نماینده کنگره سراسری سال 1391 اجرا می شود.

کریمی گفت: این جلسه در راستای برنامه ریزی و هماهنگی مطلوب برگزاری کنگره استانی ترتیب داده شده و امیدواریم با کمک و همکاری شما فعالان جامعه کارگری بتوانیم کنگره ای در شان و مقام ومنزلت کارگران تلاشگر عرصه های تولیدی و صنعتی و خدماتی در 24 آبان ماه برگزار کنیم تا در سطح کشور از هر لحاظ نمونه و برتر باشد.

کریمی از استقبال کارگران در چند سال  اخیر برای عضویت در خانه کارگر خبر داد و گفت در چند سال اخیر به دلیل  اتخاذ مواضع اصولی در قبال مسائل صنفی، آموزشی، رفاهی، درمانی، حقوقی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی کارگران، تعداد اعضای خانه کارگر قزوین رشد چشمگیری پیدا کرده و اکنون به بیش از 40 هزار نفر رسیده است.

وی با اظهار اینکه در اثر این تلاش ها  و فعالیت ها و حمایت های تشکلات کارگری و کارگران خانه کارگر قزوین یکی از خانه های کارگر فعال کشور می باشد، گفت: کنگره همواره تجلی خواسته های حقیقی و جولانگاه مطالبات حق طالبانه کارگران  به عنوان شریف ترین انسانهای روی زمین به حساب می آید.

کریمی در ادامه سخنان خود در ارتباط با اهداف و شرایط شرکت کنندگان و منتخبان و کاندیداهای عضویت در کنگره استانی و کشوری گفت: کنگره عالیترین رکن خانه کارگر که هر چهار سال یک بار با حضور نمایندگان اعضاء که توسط هیات اجرایی مشخص می کردند تشکیل می گردد و دارا بودن حداقل پنج سال سابقه عضویت مستمر در تشکیلات و فعال بودن در جهت استیفای حقوق جامعه کارگری در میان کارگران و حرکت در جهت اهداف و مرامنامه تشکیلات خانه کارگر و شرکت در تجمعات از جانب تشکیلات از شرایط شرکت کنندگان در کنگره استانی می باشد و همچنین حداقل سه سال سابقه عضویت در هیئت اجرایی و 10ده سال سابقه مستمر و بی وقفه در یکی از نهادهای کارگری و پرداخت 5 سال حق عضویت از شرایط منتخبان هست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز