خبرگزاری کار ایران

معاون دبیر کل خانه کارگر:

شعار زدگی آفت مدیریت کشور شده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۶۰

متاسفانه در مدیریت کشور به جای مدیریت علمی، ذوقی و سلیقه‌ای اقدام می‌شود و بخشی نگری و شعار زدگی آفت مدیریت شده است. / صدا و سیما به جایی اینکه به واقعیت‌های جامعه بپردازد حاشیه نگاری می‌کند.

ایلنا – شهر صنعتی البرز: معاون امور شهرستان‌های دبیر کل خانه کارگر گفت: متاسفانه در مدیریت کشور به جای مدیریت علمی، ذوقی و سلیقه‌ای اقدام می‌شود و بخشی نگری و شعار زدگی آفت مدیریت شده است.


به گزارش خبرنگار ایلنا از شهر صنعتی البرز قزوین؛ حسن صادقی در کنگره خانه کارگر استان قزوین و در اجتماع اعضای خانه کارگر استان که با حضور جمعی از مسوولین سیاسی و انتظامی و فعالان کارگری و کارفرمایی در سالن اجتماعات نگارخانه شهر الوند استان قزوین برگزار شد، افزود: متاسفانه در تغییر قانون تامین اجتماعی ذوقی عمل شده است و جامعه کارگری کشوری به این رویکرد انتقاد دارد.


وی ادامه داد: جامعه کارگری در کل کشور باید راه امام حسین (ع) را سرلوحه فعالیت‌هایش قرار دهد و در راستای استیفای حقوقش شجاعانه اقدام منطقی و فکورانه صورت دهد.


رئیس اسبق کانون عالی هماهنگی شوراهای اسلامی کارسراسر کشور تصریح کرد: تغییر قانون تامین اجتماعی به نفع کارگران نیست چرا که این تغییرات با افزایش سن و سابقه برای بازنشستگی، افزایش دریافتی از کارگران و کاهش خدمات و پرداختی را در زمان بازنشستگی مد نظر دارد که تضییع کننده حقوق کارگران است.


معاون امور شهرستان‌های دبیر کل خانه کارگر با اشاره به افزایش حق بیمه پرداختی کارگران از ۷ به ۹ درصد در پیش نویس جدید قانون تامین اجتماعی افزود: در قانون ۵ ساله برنامه هیچ گونه مجوزی به دولت برای تغییر قانون تامین اجتماعی داده نشده است.


صادقی نصب تبلیغات کالاهای خارجی در سطح شهر‌ها توسط شهرداری‌ها مغایر فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری امسال مبنی بر تولید ملی دانست، افزود: این نشانگر شعار زدگی مسوولین است.


وی با انتقاد از عملکرد صداو سیما در نشان دادن اعتراض تعداد اندکی از کارگران یکی از شهر‌های کوچک کشور کانادا تصریح کرد: در این حال صداوسیما به اعتراض کارگران در جلوی مجلس انعکاس خبری مناسبی نمی‌دهد به جایی اینکه به واقعیت‌های جامعه بپردازد حاشیه نگاری می‌کند و بعد یک سری خرده گیری می‌کنند چرا رادیو‌های بیگانه انتقاد دلسوزان نظام را پخش می‌کند.


وی خطاب به صداو سیما گفت: مشکلات تا بیان نشود نمی‌توان برای آن با خرد جمعی راه حلی پیدا کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز