خبرگزاری کار ایران

سومین دوره مسابقات کتابخوانی ویژه نابینایان در استان قزوین برگزار می‌شود

همزمان با سراسر کشور سومین دوره و نخستین دوره در سال جاری مسابقات کتابخوانی ویژه نابینایان و کم بینایان در استان قزوین برگزار می‌شود.

قزوین - ایلنا: کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: همزمان با سراسر کشور سومین دوره ونخستین دوره در سال جاری مسابقات کتابخوانی ویژه نابینایان و کم بینایان در استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از قزوین، "فاطمه محمدبیگی" افزود: این دوره از مسابقات به صورت آنلاین برای تمامی رده‌های سنی و تحصیلی نابینایان و کم بینایان در شبکه کتابخوانان حرفه ای کشور www.booki.ir برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: مهلت شرکت در این دوره ازرقابت ها تا پایان مهر ماه سال جاری است که از طریق  هماهنگی‌های انجام شده با موسسه نابینایان و بهزیستی استان، کتابهای صوتی مسابقه برای این موسسه ارسال شد.

محمدبیگی اضافه کرد: همچنین کتابخانه های استان از طریق اطلاع رسانی مسابقه به اعضای نابینا و کم بینای خود زمینه حضور هرچه بیشتر آنها را در فعالیت های کتابخوانی فراهم می‌کنند.

این کارشناس اعلام کرد: کتاب های قانون جامع حمایت از معلولان، رازهای نماز، هنر رضایت از زندگی و وهابیت مبانی فکری و کارنامه عملی،  منابع این دوره از مسابقات کتابخوانی هستند.

محمدبیگی در پایان گفت: در پایان این مسابقات 120 نفر در سطح کشور به عنوان برنده معرفی می شوند که به آنها کارت هدیه 400 هزار ریالی پرداخت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز