خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین:

ستاد انتخاباتی خانه کارگر قزوین تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۴۱

خانه کارگر استان قزوین پس از معرفی، حسین کمالی، وزیر اسبق کار و عضو شورای مرکزی خانه کارگر و دبیر کل حزب اسلامی کار برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری از سوی تشکیلات مرکزی، دومین گام انتخاباتی خود را با ایجاد ستاد انتخابات درون تشکیلاتی برداشت.

ایلنا- قزوین: دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین گفت: خانه کارگر استان قزوین پس از معرفی، حسین کمالی، وزیر اسبق کار و عضو ارشد تشکیلات خانه کارگر و دبیر کل حزب اسلامی کار برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری از سوی تشکیلات مرکزی، دومین گام انتخاباتی خود را با ایجاد ستاد انتخابات درون تشکیلاتی برداشت.

عید علی کریمی با بیان اینکه خانه کارگر تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا در راستای فرامین مقام معظم رهبری به خصوص در مقوله اقتصاد مقاومتی در زمینه انتخابات ریاست‌جمهوری آینده فعال باشد، افزود: در فاصله شش ماه به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا، خانه کارگر برای اولین بار تحرک انتخاباتی خود را با برنامه ویژه آغاز کرده است.

وی با اظهار اینکه خانه کارگر در جایگاه قدیمی ترین تشکل صنفی کارگری کشور است، اقدام به راه‌اندازی ستاد انتخاباتی کرد، افزود: در جلسات ستاد انتخاباتی خانه کارگر « مسائل سیاسی و انتخاباتی کشور» و «انتخاب کاندیداهای شوراهای شهر همسو با تشکیلات» مورد بررسی قرار می گیرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین با بیان اینکه ستاد انتخاباتی خانه کارگر شرکت هدفمند در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر را در دستور کار داده است، خاطرنشان ساخت: دستورکار اصلی این ستاد، شناسایی ظرفیت های کارگری در هر منطقه برای شوراهای اسلامی شهر در استان قزوین است.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری وانتخابات شورای شهر و روستا در سال آینده، گفت: یكی از سیاست های تشكیلات كارگری كشور در انتخابات آتی معرفی كاندیدای مستقل از جامعه كارگری است ترغیب حضور كارگران در این انتخابات از تكالیفی است كه برعهده همه ما قرار دارد.

این فعال کارگری کشور افزود: مشكلات و كمبودهای كارگران نباید مانع حضور این عزیزان در عرصه های انتخاباتی و سرنوشت ساز باشد و جمعیت 28 میلیونی كارگران در سطح كشور نشان از توان و قدرت سهم خواهی كارگران دارد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین بیان کرد: معتقدیم کسی باید رئیس جمهور کشور شود که از طبقه محروم جامعه باشد و خودش سختی ها را درک کرده باشد و عدالت اجتماعی واقعی نه شعاری را سرلوحه فعالیت هایش قرار دهد.

کریمی خاطرنشان ساخت: افرادی که دارای شرایط لازم برای ثبت نام در انتخابات شورای های شهر می باشند و حداقل دارای فعالیت در تشکل های کارگری می باشند در اولویت انتخاب این تشکیلات قرار دارند و کسانی که تمایل به حضور در فهرست انتخاباتی خانه کارگر قرار دارند می توانند رزومه کاری و برنامه های خود را برای بررسی به دبیرخانه تشکیلات خانه کارگر استان  قزوین در شهر صنعتی البرز ارسال کنند.

شایان ذکر است؛ ستاد انتخابات خانه کارگر کشور در راستای ورود به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری و شورا‌های شهر به ریاست علیرضا محجوب، دبیر کل این تشکیلات آغاز به کار کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز