خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی – امنیتی استاندار قزوین:

راهیان نور یكی از اثرگذارترین برنامه‌های فرهنگی است

راهیان نور یكی از موثرترین و اثرگذارترین برنامه‌های فرهنگی است كه تا به حال استان امتحان خود را در این خصوص خوب پس داده است.

قزوین - ایلنا: معاون سیاسی – امنیتی استاندار قزوین گفت: راهیان نور یكی از موثرترین و اثرگذارترین برنامه های فرهنگی است كه تا به حال استان امتحان خود را در این خصوص خوب پس داده است.

به گزارش ایلنا؛ "ابوالفضل طاهرخانی " امروز در جلسه راهیان نور افزود: راهیان نور یكی از ابزارهای مهم جنگ نرم است و با توجه به اینكه از تأكیدات مقام معظم رهبری است از اهمیت خاصی نیز برخوردار می باشد.

وی در ادامه تصریح كرد: راهیان نور اقدام مهمی در راستای زنده نگهداشتن یاد شهدا و احیای فرهنگ شهادت و ایثارگری است.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار از اعزام قریب به 40 هزار نفر در سال گذشته برای بازدید از مناطق جنگی غرب و جنوب كشور در قالب راهیان نور از استان قزوین خبر داد و افزود: سال گذشته این امر مهم به نحو مناسبی با مشاركت و پیگیری مدیران استان انجام شد و امسال نیز انتظار می رود این اقدام موثر و مهم فرهنگی در همان سطح از استان صورت پذیرد.

طاهرخانی در ادامه بر ضرورت تأمین بودجه امسال راهیان نور خبر داد و افزود: امسال علیرغم مشكلات موجود در تأمین بودجه بایستی تلاش لازم جهت تأمین بودجه جهت اعزام 40 هزار نفر از اقشار مختلف استان قزوین در قالب كاروان های راهیان نور به مناطق مختلف غرب و جنوب كشور نیز صورت گیرد تا این اقدام مهم و بزرگ فرهنگی همانند سالهای گذشته با موفقیت كامل انجام پذیرد.

وی افزود: این اقدام بزرگ فرهنگی به حدی است كه از حالت مقطعی به مستمر و سالیانه تبدیل شده است.

وی در ادامه با تأكید بر اهمیت جلسه از مدیران عضو خواست تا شخصاً در جلسات بعدی حضور داشته باشند و از اعزام نماینده اجتناب نمایند.

در این جلسه اعضاء درخصوص میزان آمادگی و اقدامات صورت گرفته گزارشاتی را ارائه كردند و در مورد موارد مربوط به نحوه اسكان؛ اقدامات پشتیبانی؛ تداركاتی و عملیات فرهنگی و...نیز تصمیماتی اتخاذ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز