خبرگزاری کار ایران

گردنه آوج قزوین برفروبی شد

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۴۶

گردنه آوج در مسیر قزوین به غرب و شمال غرب کشور برف روبی شد.

ایلنا- قزوین: رئیس اداره راه و شهرسازی آوج استان قزوین گفت: گردنه آوج در مسیر قزوین به غرب و شمال غرب کشور برف روبی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین؛ جواد حق لطفی افزود: برفروبی محورهای مواصلاتی این منطقه با تلاش ۲۰ نیروی راهداری و هشت دستگاه ماشین آلات صورت گرفته است.

وی افزود: در عملیات برفروبی دیشب به منظور جلوگیری از لغزندگی جاده ها بیش از  ۶۰ تن ماسه نمک در سطح راه های شهرستان آوج پاشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه موقعیت جغرافیایی و توپوگرافی شهرستان آوج طوری است که در بسیاری از مواقع سال به ویژه در فصل سرما با مه همراه است توصیه کرد: رانندگانی که در این فصل سال قصد عبور از راهها و گردنه های این منطقه را دارند ضمن همراه داشتن تجهیزات کامل زمستانی و زنجیر چرخ، چراغ های مه شکن خود را روشن کرده و از سبقت غیر مجاز خودداری کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی آوج گفت: هم اکنون ۴۰ نیروی راهداری با استفاده از ۲۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین وظیفه بازگشایی و نگهداری محورهای مواصلاتی این شهرستان را به عهده دارند.

به گفته جواد حق لطفی، شهرستان آوج در کریدور ارتباطی شمال و مرکز کشور به غرب و شمالغرب، ۸۳۵ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان  ۱۱۱ کیلومتر آن با مشخصات بزرگراهی است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز