خبرگزاری کار ایران

با حضور نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر؛

قزوین، شهر پایتخت پیاده روی جهان شد

همایش بزرگ پیاده روی خانواده در قزوین صبح امروز با حضور جمع کثیری از شهروندان قزوینی در مسیر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تا بوستان ملی باراجین برگزار و شهر قزوین توانست دوباره به عنوان پایتخت پیاده روی ایران انتخاب شود.

قزوین - ایلنا: همایش بزرگ پیاده روی خانواده در قزوین با حضور ۳۰۰ هزار نفر از شهروندان قزوینی در مسیر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تا بوستان ملی باراجین برگزار و شهر قزوین توانست دوباره به عنوان پایتخت پیاده روی ایران انتخاب شود.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ طول مسیر این همایش حدود ۵ کیلومتر است و شهرداری قزوین نیز برای تامین رفاه حال شهروندان علاقه‌مند به شرکت در این برنامه ورزشی، بیش از ۵۰ دستگاه اتوبوس در معابر و میادین مختلف شهر قزوین کار حمل و نقل شرکت کنندگان به محل همایش را برعهده داشتند.

هدف از برگزاری این همایش را ارتقای نشاط و تندرستی شهروندان و ترویج ورزش‌های همگانی عنوان شده است و قزوین جایگاه ویژه‌ای در ورزش‌های همگانی و به ویژه همایش‌های پیاده روی برخوردار است به طوری که حتی عنوان پایتخت پیاده روی کشور و جهان را نیز به خود اختصاص داده است.

شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم جوایز ویژه از جمله دو دستگاه خوردو پراید، کمک هزینه سفر به حج، عتبات عالیات و لوازم خانگی و ورزشی برای همایش بزرگ پیاده روی خانواده قزوین به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز