خبرگزاری کار ایران

در پی انتصاب فرماندار جدید آبیك صورت پذیرفت؛

واكنش شدید نماینده قزوین به مدیریت ارشد استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۸۰

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیك در مجلس شورای اسلامی نسبت به انتصاب افراد غیر بومی در مدیریت اجرایی استان واكنش نشان داد.

ایلنا- قزوین: نماینده مردم قزوین، البرز و آبیك در مجلس شورای اسلامی گفت: انتصاب فرماندار جدید آبیك نیز در ادامه همان روند بكارگیری افراد غیر بومی در مسئولیت‏های اجرایی استان قزوین است و من به شدت نسبت به این رویه معترض هستم.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ حجت السلام سید مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگاران با بیان این كه دراین چهار دوره ‏ای كه برای شهرستان آبیك فرماندار انتصاب می‏ شود فقط یكی از فرمانداران از میان بومیان استان انتخاب شده است، افزود: بارها در مورد بكار گیری افراد غیر بومی در مسئولیت فرمانداری آبیك به استاندار تذكر داده ام.

وی افزود: مگر در این استان كه بنیه فرهنگی و دینی و اجتماعی دیرینه دارد با قحطی رجال مواجه ایم كه مدام از استان های دیگر كسانی برای اداره استان به كار گرفته می ‏شوند.

این نماینده مجلس افزود: اگر نگاهی به تاریخ بیاندازیم می بینیم كه بسیاری از پایه ها و قوانین مدنیت و شهرنشینی از قزوین به دیگر نقاط ایران انتقال یافته و ما متأسفانه به جایی رسیده ایم كه با این انتصابات هم وجهه خود را به زیر سئوال می‏بریم و هم اعتماد به نفس را از مدیران كاردان و لایق شهرمان می گیریم.

حسینی گفت: من به فرماندار جدید آبیك احترام خاصی قایلم و اعتراضی به ایشان ندارم، اما روی سخنم با مسئولان ارشد اجرای استان است كه از بنیه توانمند بدنه اجرایی استان كه از توانایی به سرانجام رساندن كارهای بزرگ برخوردارند، در امور اجرایی استفاده نمی كند و همین امر سبب شده است بسیاری از امور اجرایی در استان گرفتار دست انداز شود.

حسینی در پایان گفت: در طول مدتی كه از نزدیك در جریان مسائل و مشكلات استان قرار دارم، تنها راه برون رفت از این مشكلات را عزم ملی مسئولان و مردم قزوین و تعامل مناسب آنها می دانم و معتقدم كسانی كه در این خطه از كشور زندگی می كنند هم آشنایی بیشتری با مشكلات مبتلا به استان دارند و هم به واسطه تعلق خاطری كه به استان دارند، در راه ارتقای استان و رفع موانع از همه توان خود استفاده خواهند كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز