خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پارک ها شهرداری قزوین:

97 درصد از فضای سبز قزوین با آب خام آبیاری می شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۱۵

در سال جاری برای توسعه شبکه آب خام فضای سبز قزوین 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار صرف شده و با اقدامات زیربنایی و مهمی که تا کنون انجام شده بیش از 97 درصد فضای سبز قزوین با آب خام آبیاری می شود.

ایلنا- قزوین: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: شهر قزوین جزو  شهرهای برتر و پیشرو در زمینه استفاده از آب خام و اجرای سیستم های آبیاری نوین است.


به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین؛ سید مهدی کاظمی افزود: در سال جاری و با اعتبار  2 میلیارد و 500 میلیون ریال، 18مکان جدید که پیش از این با آب شرب آبیاری می شدند، تحت پوشش شبکه آب خام قرار گرفتند.

وی بیان کرد:بوستان های دستغیب، اقاقیا، نارنج، اصفهان، رز، اندیشه و بلوارهای صیاد شیرازی، ارتباطات، خرمشهر و... که جهت آبیاری از طریق انشعابات آب شهری آبیاری می شدند تحت پوشش شبکه آب خام قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در این راستا عملیات اجرایی تامین، انتقال و توزیع آب خام فضای سبز در مناطق فوق اجرایی شده و در حال حاضر فقط حدود 3 درصد از عرصه های فضای سبز شهر با آب شرب آبیاری می شوند که امید می رود در آینده ای نزدیک، آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز کاملا جدا از شبکه آب شرب شهری تامین شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز