خبرگزاری کار ایران

مدیر تعاون روستایی استان قزوین:

30 میلیون لیتر موادسوختی بین روستاییان قزوین توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۱۹

تا پایان آذر ماه سال‌ جاری بیش از 30 میلیون لیتر مواد سوختی بین بهره‌بردان و تولیدکنندگان روستایی استان قزوین توزیع شده است.

ایلنا- قزوین: مدیر سازمان تعاون روستایی قزوین گفت: تا پایان آذر ماه سال‌ جاری بیش از 30 میلیون لیتر مواد سوختی بین بهره‌بردان و تولیدکنندگان روستایی استان توزیع شده است.

 به گزارش خبرگزاری ایلنا از قزوین، ناطق معین الدین با بیان اینکه یکی از  وظایف شبکه تعاونی‌های روستایی، عاملیت توزیع مواد سوختی بین روستاییان و کشاورزان است، افزود: در این راستا طی نه ماهه گذشته  بیش از 30 میلیون لیتر انواع مواد سوختی شامل نفت سفید، نفت گاز، بنزین در مراکز عرضه مواد نفتی و جایگاه سوخت  روستایی در سطح استان توزیع شده است.

 به گفته وی عاملین توزیع مواد سوختی شبکه تعاون روستایی ، 18  میلیون لیتر نفت سفید، 9 میلیون لیتر نفت گاز، 3 میلیون لیتر بنزین و 634 هزار متر مکعب گاز مایع را بین روستاییان توزیع کرده اند.

 مدیر تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه 300 فروشندگی مواد سوختی در روستاهای استان وجود دارد اظهار داشت: ارزش ریالی مواد سوختی عرضه شده بیش از 47 میلیارد ریال می باشد.

 وی در پایان مهمترین رسالت شبكه تعاون روستایی را ارائه خدمات به روستاییان و  اعضا تشکلهای تحت پوشش در چارچوب اهداف و اساسنامه های تعاونی های عنوان کرد  و گفت:  در بحث تولید ملی، شبكه تعاون روستایی با ارائه خدمات مختلف به تولیدكنندگان و كشاورزان نقشی مهمی را در بخش کشاورزی و اقتصادی کشور ایفا  می كنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز