خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

برگزاری یادواره هزار و 500 شهید شهر قزوین تجدید میثاقی با امام (ره) است

asdasd

برگزاری یادواره هزار و 500 شهید شهر قزوین تجدید میثاقی با امام (ره)، بیت مجددی با مقام معظم رهبری و یادآوری رشادت‌ها و حماسه آفرینی شهدا، جانبازان و آزادگان 8 سال دفاع مقدس است.

قزوین- ایلنا: شهردار قزوین گفت: برگزاری یادواره هزار و 500 شهید شهر قزوین تجدید میثاقی با امام (ره)، بیت مجددی با مقام معظم رهبری و یادآوری رشادت ها و حماسه آفرینی شهدا، جانبازان و آزادگان 8 سال دفاع مقدس است.

به گزارش ایلنا؛ مسعود نصرتی دیشب در مراسم یادواره هزار و 500شهید سرافراز شهر قزوین كه توسط شهرداری قزوین با حضور مشاور عالی مقام معظم رهبری و سخنگوی وزارت امور خارجه و استاندار و مدیران ارشد استانی و شهری در سالن اجتماعات شهداری گمنام دانشگاه امام برگزار شد، افزود: خوشحالیم كه در اولین روزهای هفته دفاع مقدس شاهد حضور  شما مردم شهید پرور هستیم و امیدواریم امسال در هفته دفاع مقدس هفته‌ای متفاوت از سال‌های گذشته داشته باشیم.

وی با بیان اینكه ما در این مكان جمع شدیم تا در هفته دفاع مقدس یادآوری كنیم  عهدی را كه با رهبر كبیر انقلاب بستیم و همچنین میثاق نامه‌ای كه با رهبر فرزانه انقلاب بستیم و زنده نگه داریم یاد و خاطره 3 هزار سردار شهید استان، هزار و 500شهید شهر قزوین، 10هزار و 500جانباز سرافراز و 660آزاده سرافراز 8سال دفاع مقدس، بیان كرد: از نگاه مدیریت شهری ما لحظه به لحظه بعد از دوران دفاع مقدس در دوران جنگ نرم  به شهروندان خدمات ارائه می‌كنیم و سعی می‌كنیم هیچ حركتی نكیم كه در شهر قزوین كم و كاستی وجود داشته باشد.

نصرتی با بیان اینكه ما مدیون خون شهدا هستیم، افزود: مردم بعد از دوران دفاع مقدس همه كارها را مقایسه می‌كنند و امتیاز می‌دهند و مسوولین سعی دارند از این مسوولیتی كه بر عهده دارند سربلند بیرون آیند.

شهردار قزوین با اظهار اینكه امیدواریم تمام اقداماتی كه برای خدمت به مردم انجام می‌دهیم مورد رضای خداوند باشد، بیان كرد: ما در شهرداری قزوین واحد امور ایثارگران را راه‌اندازی كردیم تا تلاش كنیم جدای از خدمات كه به شهروندان در 400 وظیفه ارائه می‌كنیم فضای مناسبی برای ایثارگران ایجاد كنیم تا مدیون این افراد نباشیم.

این مقام مسوول با تصریح اینكه اقدامات و پروژه‌های كه در سطح شهر انجام می‌شود برای ایجاد امید و نشاط در بین مردم است، گفت: از فرمایشات مقام معظم رهبری است كه اقداماتی كه انجام می‌دهید امیدواری را در بین مردم زنده كند و ما مسولین هم تلاش داریم  در این راستا قدم برداریم.

وی با اظهار اینكه مدیریت شهری تلاش كرده است با تمام ناملایمات اقتصادی كارهای عمرانی بزرگی برای شور و نشاط شهروندان انجام دهد، افزود: وظیفه ما در شهر تاریخی و فرهنگی شهر قزوین شهر شهیدان رجایی، لشكری، بابایی و سردار آزادگان ابوترابی بسیار سخت است و امیدواریم در این مسیر با رهبری مقام معظم رهبری با استوار  برای حذف كفر جهانی حركت كنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز