خبرگزاری کار ایران

معاون استاندارقزوین:

امنیت محصول مشترك تعامل مثبت پلیس با مردم است

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۴۴

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین امنیت را محصول مشترك تعامل مثبت پلیس با مردم دانست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: امنیت محصول مشترك تعامل مثبت پلیس با مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قزوین؛ ابوالفضل طاهرخانی در همایش رؤسا و فرماندهان فرمانده انتظامی استان قزوین  گفت: بیشتر توفیقات و موفقیت‌هایی که امروز پلیس به آن دست یافته است، به خاطر این تعامل بسیار مثبت و سازنده‌ است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در برقراری و ایجاد نظم و امنیت جایگاه ویژه‌ای دارد که به صورت عملی و مصداقی این نقش بی‌بدیل پلیس را زیاد دیده‌ایم.

طاهر خانی اظهار داشت: یکی دیگر از اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی و پلیس ترویج امر به معروف و نهی از منکر است که در تحقق این امر به خوبی عمل كرده است.

وی با اشاره به تعاملات مثبتی که در مجموعه نیروهای مسلح استان قزوین وجود دارد تصریح كرد: در این استان با توجه به تعامل، هماهنگی و انسجامی  که بین مجموعه نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی و در قالب شورای تأمین وجود دارد، فرصت برنامه‌ریزی برای کاهش جرایم به صورت ویژه به وجود آمده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار امیدواری كرد:  همچنان شاهد حضور مؤثر، مقتدرانه و ارزشمند پلیس در عرصه‌های مختلف جامعه در برقراری و ایجاد نظم و امنیت باشیم.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه جهاد در نیروی انتظامی، گفت: در باغ شهادت همواره بر روی مشتاقان عرصه شهادت در نیروی انتظامی باز است و همواره شاهد به شهادت رسیدن عزیزان ناجا در عرصه‌های مختلف و در مأموریت‌های متنوع بودیم و هستیم که این توفیق بزرگی برای سربازی در نیروی انتظامی است.

طاهرخانی با اشاره به حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن تصریح كرد: مردم استان قزوین همراه با دیگر هم‌وطنان خود در راهپیمایی بزرگ روز 22 بهمن ماه سال جاری حماسه بزرگ دیگری را رقم زدند.

وی افزود: مردم ایران بار دیگر با حضور ارزشمند خود تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام زدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز