خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین:

چهارشنبه بازار شهر قزوین ایمن‌سازی شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۱۰

چهارشنبه بازار شهر قزوین با تجهیز علایم هشدار دهنده و ترافیکی و نصب تابلوی معرفی مسیر در معابر پیرامون، ایمن سازی شد.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین گفت: چهارشنبه بازار شهر قزوین با تجهیز علایم هشدار دهنده و ترافیکی و نصب تابلوی معرفی مسیر در معابر پیرامون، ایمن سازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین؛ حسین عمویی افزود: با استقبال شهروندان از روز بازارهای تحت پوشش این سازمان، همچنین نزدیکی ایام خرید در پایان سال، اختصاص پارکینگ با ظرفیت 250 دستگاه خودرو در ضلع غرب این بازار در دستور کار قرار گرفت.

عمویی تامین امنیت و رفاه شهروندان و هدایت مناسب بار ترافیکی پیرامون چهارشنبه بازار را از مهمترین اهداف اجرای این طرح دانست و بیان كرد: در این اقدام که با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین صورت گرفت، معابر پیرامون چهارشنبه بازار به تابلوی معرفی مسیر، علایم هشدار دهنده و ترافیکی تجهیز شد.

وی بیان كرد: از ساعات ابتدای شروع فعالیت بازار تا اتمام کار، نیروی انتظامی و پلیس راهور در کنار مدیریت بازار در محل حاضر و آماده خدمت رسانی می باشند.

گفتنی است؛ چهارشنبه بازار در ضلع شمالی بوستان ارکیده قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز