خبرگزاری کار ایران

هشت دهیاری جدید در بخش رودبار الموت غربی در استان قزوین راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۴۴

با صدور مجوز دهیاری روستاهای قسطین لار، هریف، کاکوهستان، سنبل آباد، کارندچال، علی آّباد، ویار و یوج از سوی وزارت کشور تعداد دهیاری های بخش الموت غربی استان قزوین به 35 دهیاری افزایش یافته است.

بخشدار رودبار الموت غربی استان قزوین گفت: با صدور مجوز دهیاری روستاهای قسطین لار، هریف، کاکوهستان، سنبل آباد، کارندچال، علی آّباد، ویار و یوج  از سوی وزارت کشور تعداد دهیاری های بخش الموت غربی به 35 دهیاری افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا و به نقل از روابط عمومی بخشداری روبارالموت غربی، قاسم حامدی افزود: همچنین هفت روستای بالای 40 خانوار این بخش شامل قسطین رود، ده دوشاب، لطر، سوگاه، کامان، کتکان و سیمیار برای دریافت مجوز تاسیس دهیاری از وزارت کشور به  استانداری قزوین اعلام شده است.

قاسم حامدی در ادامه بهبود وضع زیست محیطی و کمک به شوراها در جهت رفع کمبودهای روستا و تشویق مردم به مشارکت در برنامه های دولت و اجرای پروژه های عمرانی را از جمله مهم ترین وظایف شوراها اعلام و اضافه کرد: به منظور اجرای دقیق سیاست های پیش بینی شده و تسریع در عمران و آبادانی روستاها راه اندازی تعاونی دهیاران بخش رودبارالموت غربی از جمله برنامه هایی است که در آینده نزدیک اجرایی می شود.

به گفته ی حامدی بخش رودبارالموت غربی با دارا بودن  104  روستا و سه دهستان رجایی دشت، بهرام آباد و دستجرد به مرکزیت شهر رازمیان براساس سرشماری سال 1390 دارای بیش از  13 هزارو 800 نفر جمعیت است.

وی گفت: بخش رودبارالموت غربی در شمالغربی استان قزوین و همجوار با استانهای گیلان و مازندران است و از نظر کشاورزی وگردشگری موقعیت مناسبی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز