خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری در قزوین:

خدمات درمانی تامین اجتماعی در شان بیمه شدگان نیست

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۵۶

كمبود نیروی انسانی در بخش درمان از مسكلات عمده تامین اجتماعی استان قزوین است/ در استان قزوین بیمه شدگان و مستمری بگیران استان قزوین از نحوه خدمات و مدیریت درمان تامین اجتماعی شکایت دارند.

به گفته یک فعال کارگری در استان قزوین، کمبود نیروی انسانی به ویژه پزشکان متخصص یکی از عمده‌ترین مشکلات در بخش درمان تأمین اجتماعی این استان است.

عید علی کریمی با اشاره به اینکه کمبود نیروی انسانی یکی از نیازهای مبرم در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی است، اظهار کرد: بیمه شدگان و مستمری بگیران استان قزوین از نحوه خدمات و مدیریت درمان تامین اجتماعی شکایت دارند چرا که از دید آنان در این بخش خلأ احساس می‌شود.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی با هفت درمانگاه و دو بیمارستان جوابگوی بیمه شدگان خود در استان نیست و پزشکان این مجموعه متاسفانه به سبب کاهش و محدودیت‌های بیمه‌ای و همچنین بیمه‌های تکمیلی تمایلی به درمان بیماران در این مراکز ندارند و آنان را به مطب‌های شخصی خود و بیمارستان‌های خصوصی سوق ‌دهند.

به گفته کریمی بیمه شدگان شاغل و بازنشسته تامین اجتماعی با مراجعه به خانه کارگر و سایر تشکلات کارگری از کاهش خدمات درمانی بیمارستان تامین اجتماعی در قزوین گله‌مند بوده و خواستار پی گیری مسئولان استانی و نمایندگان مجلس در این زمینه شده‌اند.


دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین در این زمینه افزود: این درحالی است که کارگران و بازنشستگان این استان هر ماه بخشی از دستمزدشان را جهت دریافت خدمات درمانی از سازمان تامین اجتماعی پیش خرید می‌کنند، هنگام بروز جزئی‌ترین بیماری با مراجعه به این بیمارستان از خدمات درمانی ارائه شده ناراضی بوده و آن را در شأن خود نمی‌دانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز