خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

شهرداران بستر ساز افزایش رضایتمندی مردم هستند

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۰۶

مردم مستقیماً به شهرداران مراجعه می كنند و در این خصوص نیز وظایف متعدد و كثیری بر عهده آنهاست/ شهرداران زمینه ساز و بستر ساز افزایش رضایتمندی مردم هستند.

استاندار قزوین گفت: شهرداران زمینه ساز و بستر ساز افزایش رضایتمندی مردم هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین؛"احمد عجم "سه شنبه شب در همایش شهرداران استان با اعلام این مطلب افزود:مردم مستقیماً به شهرداران مراجعه می كنند و در این خصوص نیز وظایف متعدد و كثیری بر عهده آنها می باشد.

وی افزود:در انجام وظایف شهرداران ممكن است غفلت و یا سهوی رخ دهد ولی كثرت كارها نباید منجر به تضییع حقوق مردم شود كه در آن صورت قابل دفاع نخواهد بود.


عجم افزود:حمایت سیستم فضایی استان در چند سال اخیر از مجموعه شهرداران بیشتر از قبل بوده است و از عملكرد قانونی شهرداران حمایت می كنند.


 استاندار قزوین افزود: در آستانه سال نو نظارت بر امور شهرها، پاكسازی و طراوت مجموعه شهری پارك ها، معابر و... از مواردی است كه شهرداران در امسال نیز همانند هر سال مورد توجه قرار دهند تا مسافرین با نشاط، امنیت خاطر از قزوین عبور كنند و یا اقامت داشته باشند.


ایشان نحوه جهت گیری در اعتبارات را توسط شهرداران استان قابل تقدیر برشمرد و افزود:امروز نسبت اعتبارات عمرانی به جاری 80 به 20 است و تلاش شهرداران نیز در راستای افزایش كدهای درآمدی قابل تقدیرمی باشد.


وی افزود:شهرداران محور مدیریت شهری و عملكرد شوراها هستند و بایستی سرگرم خدمت مردم باشند زیرا شیرین تر و بهتر از همه ی كارها همان خدمت به مردم است.


استاندار قزوین افزود:امسال بیش از 500 میلیارد تومان در مجموعه شهرداری های استان صرف عمران شهرها شده است كه با همت شهرداران اتفاق افتاده و جذب و مدیریت این میزان اعتبار نیز كار آسانی نیست.


ایشان در ادامه تصریح كرد:توقعات از شهرداری ها بایستی در حد مقدور ات، رسمی و قانونی باشد و در مناطقی كه توقعات مردم بیشتر است شهرداران نیز بایستی با حوصله و دقت بیشتر به پاسخگویی بپردازند.


استاندار افزود:مدیران دستگاه های خدمات رسان بایستی به كمك شهرداران بیایند تا روند خدمات رسانی به مردم به خوبی صورت گیرد.زیرا شهرداران وظایف سنگینی بر عهده دارند و بایستی كمك و همراهی شوند.


 ایشان با اشاره به اینكه در آستانه برگزاری انتخابات نیز هستیم در ادامه افزود:با فضا سازی عمومی بایستی زمینه جلب و افزایش مشاركت و حضور حداكثری مردم را در انتخابات فراهم سازیم.


استاندار قزوین افزود:بایستی همه ی ما كمك كنیم تا برای رضای خدا و پیروی از منویات رهبری یك انتخابات باشكوهی را برگزار كنیم تا نتیجه اش عزت بیشتر كشور و یاس دشمنان باشد.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین:

با تلاش شهرداران میزبان خوبی برای مهمانان نوروزی باشیم

 معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: با تلاش شهرداران استان، میزبان خوبی برای مهمانان و گردشگران نوروزی باشیم.

" منوچهر حبیبی" سه شنبه شب در همایش شهرداران استان با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینكه استان ما در محل تلاقی 12 استان كشور و همجواری با مركز و پایتخت می باشد قطعاً همانند سال های قبل،میزبان گردشگران و مسافران بسیاری از استان های دیگر خواهیم بود.


حبیبی در ادامه افزود: با توجه به اینكه شهرها به عنوان پیشانی هر استان مورد ارزیابی گردشگران قرار می گیرند لذا نظافت معابر، پاكسازی و نظافت سطح شهرها، آماده سازی سرویس های بهداشتی و... از اقدامات موثر و مهمی است كه توسط شهرداران بایستی صورت گیرد.


وی افزود:سیما و منظر شهرهای استان حقیقتاً در حال دگرگون شدن است و اگر تلاش شبانه روزی شهرداران نیز هرچه زودتر به ثمر برسد شاهد شهرهایی با منظر بسیار زیبا با ارائه خدمات رسانی بهتر و بیشترخواهیم بود.


 معاون امور عمرانی استاندار در ادامه تصریح كرد: بهینه و سهل كردن خدمات، سرمایه گذاری و استفاده از توان سرمایه گذاران برای احداث پروژه های بزرگ در استان، درآمد پایدار و استاندارد سازی مساحت فضای سبز از مسایل مهمی است كه در شهرها در حال حاضر در دستور كار مدیران شهری می باشد.


ایشان با اشاره به اینكه 73 درصد جمعیت استان در شهرها ساكن هستند در ادامه تصریح كرد: بیش از 4 هزار میلیارد ریال در شهرداری های استان در حوزه های خدماتی، عمرانی و جاری در گردش است كه این امر بیانگر یك حجم بالای بودجه در شهرداری های استان می باشد كه این مقدار بیش از 3 برابر بودجه عمرانی استان می باشد.


وی افزود:بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال در حال حاضر پروژه های عمرانی استان در حال احداث می باشد.


حبیبی در ادامه تصریح كرد: قزیب به سه هزار نفر نیز در حال حاضر در شهرداری های استان مشغول به فعالیت هستند.مدیر كل دفتر شهری استانداری نیز در این همایش طی سخنانی گفت:شهرداران بطور مستمر در حال فعالیت و خدمات رسانی هستند ولی بایستی این خدمات رسانی نیز بطور مكرر به مردم اطلاع رسانی شود.


غلامحسین اسلامی صدر افزود:عدم اطلاع رسانی از خدمات انجام شده موجب سوء استفاده دشمنان خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز