خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین:

عملیات برفروبی سطح شهر قزوین با شروع بارش برف آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۹۳

در بارش برف دیشب، هفت گروه عملیاتی برفروبی از سطح معابر شهری قزوین را به صورت شبانه‌روزی انجام دادند.

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: با آغاز بارش برف درصبح رو پنجشنبه، کلیه‌ی گروه های عملیاتی در ایستگاه‌های خدمات‌ شهری جهت ارایه‌ی کامل خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام کردند. 

به گزارش ایلنا از قزوین؛ سید مرتضی موسوی افزود: در این مدت تعداد 16 دستگاه خاور برای جلوگیری از ترافیک و ایجاد مشکل، با نمک‌پاشی به ارایه‌ی خدمات پرداختند و تعداد نیروی انسانی بر روی خاورها در 7 ایستگاه 32 نفر بوده و جهت پاکسازی پیاده‌روها و معابر شهری 170 نفر به کار گرفته شد.

وی ادامه داد: همچنین برای جلوگیری از یخ‌زدگی سطح خیابان‌ها در 7 ایستگاه خدمات‌شهری مقدار 56 تن ماسه و نمک استفاده شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: تمامی خیابان ها و بلوار های شهر نمک پاشی شده اند که از حساس ترین آنها می توان به پل های 7 و 9 دی، رو گذر و زیر گذر پل نصر، پل سرداران، پل ولایت، بلوار جمهوری، نخبگان میرزاکوچک خان، نسیم شمال، شهید بهشتی،آزادگان،باهنر و... اشاره کرد.                                                                                                                

این مسوول روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از آمادگی تمامی ایستگاه های خدمات شهری سازمان برای برفروبی و رفع آبگرفتگی در روزهای آینده خبر داد و از تمامی شهروندان خصوصا رانندگان محترم خواست تا در چنین شرایطی نکات ایمنی را رعایت و در حد امکان از وسائل نقلیه عمومی استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز