خبرگزاری کار ایران

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین خبرداد:

دوره‌های آموزشی ویژه برای فعالان روابط عمومی دستگاه‌ها در قزوین برگزار می‌شود

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین از برگزاری دوره آموزشی "هنر خوب نوشتن "و "برگزاری همایش" برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه ها ی اجرایی استان خبر داد.

قزوین - ایلنا: سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین گفت: این دوره آموزشی از دوره‌های تخصصی در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی است که با همکاری دفتر آموزش و پژوهش استانداری قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛ "هادی صادق دقیقی" در گفتگو با خبرنگاران افزود: مدت زمان این دوره آموزشی 24 ساعت است که در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در محل دفتر دفتر آموزش و پژوهش استانداری برگزار می‌شود.

سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تصریح کرد: قبل از برگزاری این دوره یک دوره آموزشی دیگر با عنوان " مدیریت همایش ها و گردهمایی ها" به مدت 18 ساعت از تاریخ 12 شهریوربرای مدیران و کارشناسان روابط عمومی و مسئولان سمعی و بصری سازمان ها و ادارات دولتی و غیردولتی در محل مذکور برگزار خواهد شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین خاطرنشان کرد: برگزاری 5 دوره آموزشی و تخصصی در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی به مدت 152 ساعت از مصوبات شورای اطلاع رسانی استان است که یک دوره با عنوان "تحلیل محتوای پیام های ارتباطی" برگزارشده و با برگزاری دو دوره مذکور تا قبل پایان سال برنامه ریزی برای برگزاری دو دوره آموزشی دیگر با عنوان "کاربرد فناوری اطلاعات در روابط عمومی" و "مدیریت استراتژیک در روابط عمومی" صورت گرفته است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز