خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:

رسانه‌ها بسترساز انتخابات پرشور و سالم در جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۷۳

رسانه‌ها بسترساز انتخابات پرشور، پرشعور و سالم در جامعه هستند. خلق حماسه سیاسی نیازمند بسترسازی و اتخاذ تمهیدات لازم از سوی همه مسئولان و دست اندرکاران بویژه رسانه‌ها است.

ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: رسانه ها بسترساز انتخابات پرشور، پرشعور  و سالم در جامعه هستند.

به گزارش ایلنا از قزوین،محمد حسین شفیعی‌ها با بیان این مطلب که رسانه‌ها یکی از نهادهای مهم در جهت خلق حماسه سیاسی و افزایش مشارکت مردم هستند، افزود: خلق حماسه سیاسی نیازمند بسترسازی و اتخاذ تمهیدات لازم از سوی همه مسئولان و دست اندرکاران بویژه رسانه ها است.

وی از اصحاب رسانه خواست تا با یک برنامه‌ریزی مناسب در راستای ارتقای مشارکت مردم و حضور پرشور مردم در انتخابات قلم بزنند، چرا که اطلاع رسانی نقش بسزایی در حضور منفعل یا برعکس بانشاط مردم در انتخابات دارد، لذا بسترسازی برای مشارکت عمومی بر دوش خبرنگاران و اهالی رسانه است.

شفیعی‌ها اضافه کرد:باید کاری کنیم تا مشارکت بالای 80 درصد در کشور و استان شکل بگیرد که تنها در این صورت حماسه سیاسی رقم خواهد خورد و شکوه حضور مردم در انتخابات پیامدهای دیگری هم برای دشمنان خواهد داشت و آنها را مایوس و نا امید و دوستداران را امیدوار و با انگیزه خواهد کرد.

این مقام مسئول افزود: به طور قطع با خلق حماسه سیاسی 24 خرداد ماه دنیا خواهد فهمید که ملت ایران همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی است و یک همبستگی عمیق ملی در ایران وجود دارند و هیچ چیز آنها را از انقلاب و آرمان های آن جدا نخواهد کرد، مطمئنا تحقق این مهم نیازمند حضور فعال و سازنده نویسندگان، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای  است.

شفیعی‌ها اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم رسانه‌ها هدایت مردم به سوی انتخاب آگاهانه و براساس تحقیق و جستجو است، نباید مردم را فقط برای شرکت کردن و رای دادن بدون تحقیق و پرس و جو عادت دهیم، بلکه لازم است در روزهای باقی مانده نسبت به انتخاب فردی اصلح در ریاست جمهوری و نیز افرادی مدیر و توانمند در شوراها نیز برنامه مطلوبی داشته باشیم.

این مسئول درباره انتخاب اصلح توضیح داد: نباید مردم خدای نکرده عادت کنند که هرکسی آشنا بود رأی دهیم؛ جامعه رسانه‌ای استان وظیفه اش این است که مردم را نسبت به انتخابشان حساس کند که چه کسی زمام امور کشور را به دست خواهد گرفت چراکه اگر مردم به آن اصلح واقعی دست یابند به یقین نقشه های دشمنان نقش برآب می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان گفت: تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی، تشکیل دولتی توانمند و کارآمد، تقویت همبستگی ملی و تامین فضایی آرام برای جامعه از دستاوردهای انتخابات باشکوه خردادماه خواهد بود که امیدواریم با همکاری تمامی دست اندرکاران، مسئولان، رسانه ها و ملت فهیم ایران محقق شود تا مشتی باشد بر دهان یاوه گویان و مستکبران جهان

در ادامه این جلسه خبرنگاران دیدگاه‌های خود را در خصوص همکاری بیشتر فرمانداری‌ها در زمان برگزاری انتخابات، تعیین مکانی ویژه برای خبرنگاران جهت تسریع در اطلاع رسانی مطرح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز