خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از مدیران ارشد استانی؛

پایگاه خبری- تحلیلی صدای قزوین رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۴۲

پایگاه خبری تحلیلی صدای قزوین شب گذشته با حضور جمعی از مدیران ارشد استانی در فرهنگسرای بانوی شهرداری قزوین رونمایی شد.

ایلنا: پایگاه خبری تحلیلی صدای قزوین شب گذشته با حضور جمعی از مدیران ارشد استانی در فرهنگسرای بانوی شهرداری قزوین رونمایی شد.

 

صدای قزوین گوش شنوای مردم استان است

جعفر نصیری شهرکی، مدیر مسئول صدای قزوین، در آیین رونمایی از پایگاه خبری تحلیلی صدای قزوین اظهار کرد:این رسانه تلاش می‌کند با تبعیت از اخلاق رسانه‌ای، نکات مثبت و منفی را به یک میزان و به درستی انتقال دهد و گوش شنوا و چشم بیدار مردم استان قزوین باشد.

وی با تقدیر از فعالان حوزه رسانه استان گفت: قطعاً مسئولیت خطیر روشن نگاه داشتن چراغ رسانه به وسیله پیشگامان این عرصه، انجام شده است اما با توجه به جمعیت روزافزون جوانان در کشور و گرایش آنها به سمت استفاده از فضای مجازی باید رسانه های مجازی مانند رسانه های مکتوب به کیفیت مطلوبی برسند.

نصیری شهرکی افزود: همکاران ما در صدای قزوین تلاش دارند تا با انعکاس درست خدمات و اقدامات مسئولان در رشد و بالندگی استان یاری‌گرشان بوده و هچنین با رصد دقیق اتفاقات و مطالبات به حق مردم در روند رو به رشد و توسعه استان سهیم باشد.

وی اصل انتقال خبر در کوتاه‌ترین زمان و توجه به کیفیت با اتکاء به تیم خبری حرفه‌ای در این عرصه را جزو اهداف اصلی پایگاه خبری تحلیلی صدای قزوین برشمرد.

 

صدای قزوین باید صدای مردم در گوش مسئولان باشد

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت:رسانه مجازی صدای قزوین، باید علاوه بر تاثیرگذاری در سطح استان به رسانه ای نیرومند در سطح کشور تبدیل شود.

داود محمدی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، در آیین رونمایی از پایگاه خبری تحلیلی صدای قزوین اظهار کرد:در دنیای امروز، نقش رسانه‌ها از یک ابزار صرف اطلاع رسانی به ابزاری قدرتمند در راستای جهت دهی افکار عمومی تغییر یافته است و در شرایط کنونی، رسانه ها قادر هستند حتی حکومت‌ها را با چالش‌های اساسی  روبرو كنند..

وی افزود: تلاش قدرت‌های دنیا در راستای تملک رسانه‌ها و تقویت اسلام زدایی و ایران زدایی در آنها، گواهی اهمیت رسانه‌ها است. لذا ضرورت دارد تا توجه ویژه ای به رسانه‌ها و تلاش در راستای تقویت آنها صورت گیرد.

نایب رییس اول کمیسیون اصل نود قانون اساسی، تلاش تبلیغاتی غرب در جنگ خلیج فارس و حمله به عراق و افغانستان در همراه کردن افکار عمومی  را در این رابطه برشمرد.

 محمدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بررسی وضعیت رسانه های کشور در دوران بعد از انقلاب اظهار کرد: در دوران بعد از اتقلاب، رسانه ها شرایط مختلفی را طی کرده اند و خوشبختانه امروز رسانه های کشور در جایگاهی قراردارند که می‌توانند به انعکاس اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در سطح بین المللی بپردازند.

وی توجه به رسانه ها را امری ضروری دانست و گفت:در واقع اگر تنها یک لحظه از رسانه ها غافل شویم سالیان متمادی به عقب رانده خواهیم شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، اخلاق مداری رسانه ها را مهمترین وظیفه آنها برشمرد و اظهار کرد:رسانه ها باید رابط حقیقی میان مردم و مسئولان باشند و دچار سیاه نمایی و تملق گویی رسانه ای نشوند.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای هیات تحریریه، صدای قزوین اظهار امیدواری کرد که صدای قزوین صدای مردم در گوش مسئولان تبدیل شود.

صدای قزوین از ساختاری حرفه‌ای برخوردار است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، ساختار صدای قزوین را ساختاری حرفه‌ای دانست که تلاش دارد در حوزه‌های مختلف به ایفای نقش بپردازد.

محمد حسین شفیعی‌ها، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، در آیین رونمایی از پایگاه خبری تحلیلی صدای قزوین اظهار کرد:رسانه نقش انکار ناپذیری در وقوع رخدادها و جهت دهی به افکار عمومی دارد. لذا کارکرد  صحیح آن بسیار ضروری است.

وی با اشاره به ضرورت عمل به رسالت حرفه ای و مقید بودن رسانه ها افزود: با توجه به نقش حائز اهمیت رسانه ها در دنیای امروز باید جریان سالمی در آنها وجود داشته باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین بیان کرد: اگر رسالت واقعی اطلاع رسانی در رسانه ها لحاظ شود، منجر به رشد و بالندگی کشور شده و خلاف حرکت آن مشکلات متعددی را به وجود می آورد.

شفیعی‌ها افزود:از آنجایی که یکی از ابزارهای اصلی جریان استکبار رسانه است توجه به احیا رسانه های پویا یک ضرورت اساسی محسوب می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز