خبرگزاری کار ایران

بازرس كل استان قزوین:

دشمن درصدد پر رنگ كردن خط سازش در ایران اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۹۳

دشمن با اعمال فشار در حوزه‌های اقتصادی و با بهره گیری از حربه تحریم در صدد پررنگ كردن خط سازش در ایران اسلامی، افزایش مطالبات و رویارویی مردم با نظام است.

ایلنا: بازرس كل استان قزوین گفت: دشمن با اعمال فشار در حوزه‌های اقتصادی و با بهره گیری از حربه تحریم در صدد پررنگ كردن خط سازش در ایران اسلامی، افزایش مطالبات و رویارویی مردم با نظام است.

 به گزارش ایلنا از قزوین؛ محمد حسین یزدان پناه در جمع مسئولین اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین اظهار داشت: بر مسئولین امر لازم است با اتخاذ تدابیر بنیادی و متناسب با شرایط زمانی، بسترهای لازم را جهت پاسخگویی به مطالبات و رضایتمندی مردم فراهم آورند.

وی همچنین حضور حماسی مردم را در انتخابات گامی مؤثر و برجسته در خنثی كردن نقشه دشمن دانست.

یزدان پناه با تأكید بر اهمیت برنامه‌ریزی‌های مناسب از سوی دستگاه های فرهنگی بیان داشت: متأسفانه دشمن در حملات خود علیه جمهوری اسلامی در عرصه جنگ نرم موفقیت هایی را داشته است كه یكی از دلایل اصلی آن روزمرگی دستگاه های ذیربط در حوزه فرهنگی و عدم توجه به اقدامات زیربنائی در این زمینه است.

 بازرس كل استان قزوین افزود: علی رغم تلاش های انجام شده در حوزه فرهنگ، نمود عینی آن در جامعه مشهود نیست و آثار هجمه های فرهنگی، برجستگی بیشتری نسبت به فعالیت های دستگاه های مسئول در زمینه فرهنگی دارد.

 وی با اشاره به این كه دشمن، قبل از لشكر كشی نظامی و تسلیحاتی به كشور ها در صدد تسلط فرهنگی بر آنهاست، یادآور شد: دستگاه های فرهنگی نقشی تأثیر گذار در تقابل با این امر دارند و البته این میسر نخواهد شد مگر اینكه برنامه‌ریزی‌ها در حوزه فرهنگ، متناسب با واقعیت‌ها و ارزش‌های اصیل اسلامی تنظیم و به مرحله اجرا گذاشته شود.

 وی در ادامه با اشاره به اهداف و ماموریت‌های دستگاه نظارتی خاطرنشان كرد: سازمان بازرسی كل كشور طبق اصل 174 قانون اساسی وظیفه نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حُسن جریان امور در دستگاه های اجرائی را برعهده دارد.

 بازرس كل استان قزوین، همچنین با اشاره به حضور و استقرار هیات بازرسی در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: كارشناسان و بازرسان در این مأموریت، نحوه نظارت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر مراكز و موسسات فرهنگی هنری و تبلیغاتی را طی 2 سال گذشته مورد بررسی قرار می دهد.

 محمد حسین شفیعی‌ها؛ مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، در ابتدای این دیدار ضمن استقبال از حضور دستگاه نظارتی گزارشی از اقدامات و عملكرد دستگاه متبوع خود در زمینه های مختلف ارائه و چالش هائی را كه در انجام مأموریت‌های سازمانی با آن روبرو می باشند را برشمرد.

وی در ادامه مقوله نظارت و بازرسی را امری مبارك دانست و آمادگی خود و همكارانش را جهت هرگونه همكاری با هیات بازرسی اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز