خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین:

نمایندگان کارگران باید در شورای شهر آینده حضور داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۳۵

یکی از دلایلی که باعث عقب ماندگی جامعه کارگری شده این است که نتوانسته پیگیر مطالبات و حق و حقوق خودش را کند.

ایلنا: دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین گفت: از آن جا که مقام معظم رهبری امسال را سال حماسه سیاسی نامگذاری کردند، احساس وظیفه ای در جامعه کارگری برای تحقق این فرمایش رهبر معظم انقلاب شکل گرفت.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ عیدعلی کریمی افزود: یکی از دلایلی که باعث عقب ماندگی جامعه کارگری شده این است که نتوانسته پیگیر مطالبات و حق و حقوق خودش را کند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات دیگر جامعه کارگری در استان قزوین گفت: مشکلاتی که می تواند از طریق شورای شهر حل شود بسیار زیاد است.

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین در ادامه سخنان خود به تشکیل لیست 13 نفره از سوی جامعه کارگری اشاره کرد و گفت: شورای شهر فقط جایی نیست که مهندس شهرسازی و معماری برای آن معرفی کنید و امیدواریم اقبال خوب جامعه کارگری از این لیست را شاهد باشیم.

 کریمی اضافه کرد: در خصوص اقبال به لیست مورد نظر جامعه کارگری و پیروزی آنها، اول توکل ما به خداست و دوم این که اگر جامعه کارگری فقط یک همت کوچک انجام دهند، ما این 13 نفر را با رأی بالا به شورای شهر می فرستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز