خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان البرز:

اگر رئیس كانون نمی‌تواند حقوق بازنشستگان را بگیرد، استعفا دهد

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۹۴

چطور ممكن است با وجود موافقت وزیر کار و مدیر عامل و اعضای هیات مدیره و هیات امنای تامین اجتماعی، مشاور رئیس جمهور و معاونت مستمری‌های سازمان برای پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان، فقط یک فرد در هیات امنا سازمان مانع اجرای پرداخت افزایش حقوق کارگران شده است.

ایلنا: عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان شهرستان البرز  استان قزوین گفت: کانون عالی بازنشستگان هر چه سریع‌تر باید تکلیف نهایی خود را با افزایش حقوق و سایر مطالبات و مشکلات بازنشستگان مشخص کند.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ «عیدعلی کریمی» در انتقاد به سخنان اخیر رئیس کانون عالی بازنشستگان كه  مخالفت یکی از اعضای هیئت امنای تامین اجتماعی را عامل به تعویق افتادن افزایش حقوق بازنشستگان در سال جاری عنوان كرده بود، افزود: وظیفه کانون عالی بازنشستگان است كه در مقابل مواضعی که برخی اشخاص در هیئت امنا دارند ایستادگی كند و مقابله با این افراد را به گلایه‌های رسانه‌ای محدود نكند.

وی با اشاره به مصوبه افزایش ۲۵ درصدی حقوق مستمری بگیران، پرسید: چطور ممكن است با وجود موافقت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و مدیر عامل و اعضای هیات مدیره و هیات امنای تامین اجتماعی، مشاور رئیس جمهور و همچنین آمادگی معاونت مستمری‌های سازمان برای پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان، فقط یک فرد در هیات امنا سازمان مانع اجرای پرداخت افزایش حقوق کارگران شده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین با بیان اینکه کانون عالی باید هر چه سریع‌تر نسبت به مواضع این اشخاص عکس العمل نشان دهد، افزود: اگر رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی نمی‌تواند نسبت به احقاق حقوق بازنشستگان اقداماتی را انجام دهد و احساس عجز و ناتوانی می‌کند، باید ضعف خود را بپذیرد و از این سمت استعفا دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز