خبرگزاری کار ایران

هدیه ویژه شهرداری به شهروندان خوش حساب قزوینی

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۵۹

براساس مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین، هدایای ویژه‌ای به شهروندان خوش حساب قزوینی که نسبت به پرداخت به موقع بدهی‌های خود اقدام کنند، تعلق می‌گیرد.

ایلنا: معاون اداری و مالی شهرداری قزوین گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین، هدیه ویژه به شهروندان خوش حساب قزوینی که نسبت به پرداخت به موقع بدهی‌های خود اقدام کنند، تعلق می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ سید تقی مجابی افزود: به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت قائم (عج) و به منظور ایجاد انگیزه و تشویق بیشتر مؤدیان برای پرداخت‌های نقدی و وصول مطالبات معوق شهرداری، ۲۲درصد هدیه خوش حسابی تا پایان شهریور ماه به شهروندان خوش حساب اهداء می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورتی که مؤدیان مایل به پرداخت نقدی کل بدهی خود حداکثر ۲ ماه پس از درخواست و قطعیت یافتن بدهی باشند از ۲۲ درصد و در غیر اینصورت از ۱۸ درصد هدیه خوش حسابی بهره‌مند خواهند شد، بیان کرد: هدیه مذکور به چک‌هایی که سررسید آن‌ها فرا نرسیده است نیز تعلق خواهد گرفت.

معاون شهردار با بیان اینکه مؤدیانی که دارای بدهی کمیسیون ماده صد باشند، چنانچه دو ماه پس از قطعیت یافتن رأی صادره پرداخت کنند مشمول ۲۲ درصد و پس از آن ۱۸ درصد هدیه خوش حسابی بهره‌مند خواهند شد، گفت: پرونده‌هایی که دارای رای تبصره ۲ و ۳ کمیسیون ماده صد هستند از ۱۸ درصد هدیه خوش حسابی بهره‌مند خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز