خبرگزاری کار ایران

فرماندار بویین زهرا:

52 هزار انشعاب برق در بویین زهرا واگذار شده است

فرماندار شهرستان بویین زهرا از واگذاری بیش از 52 هزار انشعاب برق به متقاضیان در این شهرستان خبر داد.

ایلنا - بویین زهرا: فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از 52 هزار اشتراک برق تا‌کنون در این شهرستان واگذار شده است.

به گزارش ایلنا، احد احمدی "در بازدید از اداره برق شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه توسعه طرح‌های برق‌رسانی در این شهرستان با جدیت در حال انجام است، اظهار کرد: تا پایان سال جاری چندین پروژه مربوط به امور برق‌رسانی در بخش‌های چهار‌گانه این شهرستان به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: وی با بیان اینکه برق‌رسانی به روستاها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: از ابتدای دولت نهم تا‌کنون خدمات چشم‌گیری در حوزه برق‌رسانی در این شهرستان انجام شده است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: توسعه شبکه‌های برق‌رسانی نیز با برنامه‌های صورت گرفته در حال افزایش است.

 احمدی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع در ادارات باید به یک ضرورت و اصل محوری تبدیل شود، عنوان کرد: کارمندان و مسئولان ادارات و ارگان‌های دولتی باید توجه خویش را به موضوع تکریم ارباب رجوع بیشتر کنند.

وی با بیان اینکه روند پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرستان بویین زهرا شتابان است، تصریح کرد: امیدواریم که با توکل الهی و یاری و پشتیبانی مردمی بتوانیم گام‌های مؤثری را در عرصه خدمت‌رسانی بی‌‌منت به مردم و به‌ویژه روستاییان برداریم.

فرماندار شهرستان بویین زهرا بیان کرد: توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ناشناخته‌ فراوانی در شهرستان بویین زهرا وجود داشته که باید مورد توجه قرار گیرند.

 احمدی خاطرنشان کرد: اصل جهاد و سازندگی جزو پایه‌های اساسی نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه دولت و سایر قوای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اراده محکمی برای آبادانی و عمران دارند، عنوان کرد: مردم نیز باید همپای دولت در راستای آباد کردن و پیشرفت جمهوری اسلامی تلاش کنند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز تا‌کنون فعالیت‌های مختلفی در این شهرستان انجام شده که شایسته تقدیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز