خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

رفع موانع تولید نیازمند همدلی است نه فرافكنی

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۷۷

تولید عرصه‌ای با الزامات مختلف و چالش‌های فراوان است که فراز و فرود‌ها، تنگنا‌ها، موانع و مشکلات خاص خود را دارد و ساماندهی و حل این مشکلات نیازمند همدلی و در پیش گرفتن زبان مفاهمه به جای فرافکنی است.

ایلنا: استاندار قزوین گفت: تولید عرصه‌ای با الزامات مختلف و چالش‌های فراوان است که فراز و فرود‌ها، تنگنا‌ها، موانع و مشکلات خاص خود را دارد و ساماندهی و حل این مشکلات نیازمند همدلی و در پیش گرفتن زبان مفاهمه به جای فرافکنی است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ احمد عجم در مراسم تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی و معدنی استان که به مناسبت روز ملی صنعت و معدن در سالن اجتماععات اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان برگزار شد اظهار داشت: تولید را مجموعه قوای کشور با تغییر رویکرد باید سامان بدهند و عرصه صنعت و تولید نباید دغدغه اختلاف دیدگاه بین مجلس و دولت را داشته باشد.

استاندار با بیان اینکه «فرصت‌ها را نباید به تهدید تبدیل کرد» تصریح کرد: انصاف نیست اگر همه مشکلات تولید را ناشی از سوء مدیریت داخل کشور بدانیم بلکه باید آدرس درست بدهیم و اثرات ناشی از تحریم‌ها را به عنوان یک معضل جدی مطرح کنیم.

وی تغییر رویکرد مسئولان و قوای سه گانه در طرح درست و واقعی مسائل تولید را اولین گام در رفع موانع و مشکلات تولید ذکر کرد و در ادامه گفت: مشکلات عرصه صنعت بر کسی پوشیده نیست اما باید صداقت داشته باشیم و بر روی حقایق پرده پوشی نکنیم بلکه با شجاعت، ریسک پذیری، ایستادگی و مقاومت در پی رفع موانع و محدودیت‌ها باشیم.

استاندار حرکت بر مبنای دانش، نیازسنجی و دسته بندی واحد‌ها، هماهنگی بین سازمان‌ها، هم افزایی بین واحدهای تولیدی و در ‌‌نهایت رقابت پذیر کردن محصولات را از جمله الزامات و عناصر ضروری در شرایط فعلی بخش صنعت و معدن ذکر کرد و در ادامه خاطر نشان کرد: امروز در عرصه تولید، دولت توانسته است بسیاری از تصمیمات و اقدامات را با مشارکت و همراهی واحدهای تولیدی اتخاذ کند و در سطح استان نیز مدیریت عالی و ارشد استان با تمام توان و همت خود در مسیر رفع موانع و تنگناهای بخش صنعت و تولید حرکت کرده است.

گفتنی است در این مراسم از ۳۳ واحد نمونه صنعتی و معدنی استان تجلیل به عمل آمد که ۴ مورد از این واحد‌ها جزو واحدهای نمونه کشوری محسوب می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز