خبرگزاری کار ایران

در شهر قزوین؛

کنفرانس «اصول و پایه‌های درمان بیماری‌ها بر اساس طب سنتی ایران» برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۰۳

کنفرانس «اصول و پایه‌های درمان بیماری‌ها بر اساس طب سنتی ایران» به همت دفتر آموزش مداوم حوزه معاونت آموزشی دانشگاه، در سالن همایش‌های شهید بابایی دانشکده پزشکی برگزار شد.

ایلنا: کنفرانس «اصول و پایه‌های درمان بیماری‌ها بر اساس طب سنتی ایران» به همت دفتر آموزش مداوم حوزه معاونت آموزشی دانشگاه، در سالن همایش‌های شهید بابایی دانشکده پزشکی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ در کنفرانس پس از بیان اهداف کنفرانس توسط دکتر اسماعیل جمشید دوست رییس بسیج جامعه پزشکی استان، دکتر مرضیه بیگم سیاهپوش که دارای دکترای تخصصی طب سنتی است درباره «کلیات و مبانی علاج طب سنتی در ایران» و دکتر مریم جوادی که دارای دکترای تخصصی تغذیه است و دبیر علمی برنامه بود، درباره «تغذیه سالم و طب سنتی ایران» سخن گفتند.

در ادامه، دکتر مرجان نصیری اصل که دارای دکترای تخصصی داروسازی است درباره «اصول درمان با گیاهان دارویی»، دکتر اکرم بهشتی سرشت متخصص پوست درباره «درمان بیماری‌های پوست بر پایه طب سنتی» و دکتر رسول طالبی که دارای دکترای تخصصی طب سنتی است و تنها سخنران خارج از دانشگاه بود (از کرج) درباره «مراقبت‌های دوران بارداری بر پایه طب سنتی» سخن گفتند.

در بخش دیگری از این برنامه، دکتر محمد علی زحل فوق تخصص ریه درباره «درمان بیماری‌های تنفسی بر پایه طب سنتی»، دکتر علی زرگر فوق تخصص گوارش درباره «درمان بیماری‌های گوارشی بر پایه طب سنتی» و دکتر عبد ا.. کشاورز که دانشجوی دوره دکترای تخصصی طب سنتی است، درباره «درمان بیماری‌های اطفال بر پایه طب سنتی» سخنرانی داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز