خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای؛

سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار استان قزوین آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۳۱

سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار شاخه استان قزوین با صدور بیانیه‌ای آغاز به کار کرد.

ایلنا: سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار شاخه استان قزوین با صدور بیانیه‌ای آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ در این بیانیه که یک نسخه از آن در اخیتار دفتر خبرگزاری کار ایران در استان قزوین قرار گرفته است با ذکر آیه یازدهم سوره هود «وَ ما اُریدُ اَنْ اُخالِفَکُمْ اِلی ما اَنْهاکُمْ عَنْهُ اِنْ اُریدُ اِلّا الاصلاحَ ما اسْتَطَعْتُ وَ ما توفیقی اِلّا بالله عَلَیهِ تَوَکَّلْتُ وَ اِلَیْهِ اُنیب.» اگر شما را نهی می‌کنم برای آن نیست که خود سودی ببرم، من قصدی جز اصلاح جامعه، تا آنجا که بتوانم ندارم و توفیق من جز به یاری خدا نیست و بر او توکل کردم و به سوی او باز می‌گردم، گفته شده: نگاهی به تاریخ معاصر کشور نشان می‌دهد که مردم ایران به صورت مطلوب نتوانسته‌اند نظرات خود را در غالب احزاب و گروه‌ها بیان کرده و آن را در جریان اداره امور جامعه جاری سازند.

در قسمت دیگر بیانیه سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار استان قزوین آورده شده: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز متاسفانه تحزب نتوانست به عنوان حرکتی مثبت و در راستای دموکراسی و ابزاری برای اعمال نظر مردم نمود پیدا کند.

در بخش دیگر این بیانیه آمده؛ در هر صورت در جهان متمدن امروز تغییر و تحولات به صورت مسالمت آمیز بوده و گردش نخبگان به صورت عمده از مجاری احزاب و گروه‌های رسمی و دیالکتیک منطقی می‌گذرد.

و در قسمت پایانی آن بیان شده؛ شاید اگر در سال ۸۸ و یا دوره‌های پیش از آن احزابی برای اعمال نظرسیاسی تفکرات مختلف اجتماعی وجود داشت آن وقایع رخ نمی‌داد، لذا سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار با هدف سازمان‌دهی و ایجاد انگیزه و با توجه به زمینه‌های فعالیت مناسب در استان قزوین می‌کوشد تا در چهارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به منظور اعتلای کشور با انسجام دانشجویان برگی نو از فعالیت سیاسی در استان را ورق بزند. به امید آنکه تلاش این تشکیلات در استان قزوین آغازگر تلاشی ارزشمند برای پیشبرد اصلاحات در استان و کشور باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز