خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان میراث فرهنگی استان قزوین خبر داد؛

برگزاری جشنواره آئین‌های سنتی قزوین و جشنواره انگور و پسته در روز قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۳۶

نمایشگاه و جشنواره آئین‌های سنتی استان قزوین و جشنواره انگور و پسته به عنوان یکی از برنامه‌های گرامیداشت روز قزوین با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین و سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار می‌شود.

ایلنا:معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تامین منابع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: نمایشگاه و جشنواره آئین‌های سنتی استان قزوین به عنوان یکی از برنامه‌های گرامیداشت روز قزوین توسط این مجموعه برگزار خواهد شد و جشنواره انگور و پسته با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ نادر محمدی افزود: در نمایشگاه و جشنواره آئین‌های سنتی استان قزوین مجموعه فرهنگ‌ها و میراث معنوی که در چند سال گذشته ثبت ملی شدند به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی بیان کرد: جشنواره انگور و پسته به صورت متمرکز در یکی از مکان‌های شهر قزوین برگزار خواهد شد و هم اکنون در حال برنامه‌ریزی نهایی هستیم.

محمدی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه و جشنواره آئین‌های سنتی استان قزوین گفت: برپایی رقص های محلی، موضوعات فرهنگ و آئین، پخت انوان شیرینی ها و غذاهای قزوینی و موارد دیگر که مختص قزوین می‌باشد از جمله برنامه‌های این جشنواره است که در آینده نزدیک برنامه‌ریزی قطعی برای برگزاری این جشنواره به اتمام خواهد رسید.

این مسوول بیان کرد: تلاش خواهد شد این همایش در هفته گرامیداشت روز قزوین به نحو احسن و در حد انتظار شهروندان برگزار شود و هم اکنون در حال برنامه‌ریزی برای اجرای این جشنواره با حمایت شهرداری قزوین هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز