خبرگزاری کار ایران

با حضور پیریایی استاندار قم؛

نمایشگاه جلوه های خدمت ماندگار در قم افتتاح شد

این نمایشگاه در محل نمایشگاه های دائمی شهر قم به آدرس بلوار امام موسی صدر(خاکفرج)، تا روز یک شنبه 5شهریور ماه، همه روزه از صبح ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 17 تا 22 برای بازدید عموم دایر است.

قم - ایلنا: نمایشگاه جلوه های خدمت ماندگار ویژه اطلاع رسانی عملكرد دستگاه های اجرایی قم در هفته دولت با حضور استاندار قم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، نمایشگاه جلوه های خدمت ماندگار، امروز با حضور استاندار قم و برخی از مدیران کل ادارات این استان، در محل نمایشگاه های دائمی شهر قم به آدرس بلوار امام موسی صدر(خاکفرج)، نمایشگاه دایمی استان قم افتتاح شد.

این نمایشگاه که دستگاهها و ادارات دولتی مختلف استان قم، با برپایی غرفه هایی در آن، به معرفی خدمات خود به مردم این شهر می پردازند، تا روز یک شنبه 5شهریور ماه، همه روزه از صبح ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 17 تا 22 برای بازدید عموم دایر است.

این نمایشگاه همزمان با هفته دولت برپا شده است؛ همه ساله دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است چرا که روز هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان محمدعلی رجایی و محمد جواد باهنر است.

کرم رضا پیریایی استاندار قم در مراسم افتاحییه نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار، با تبریك هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بر انسجام، اتحاد و شناخت هر چه بیشتر بین دستگاه‌های دولتی استان قم تأکید کرد و گفت: هر چه شناخت دستگاه های دولتی استان قم از هم بیشتر باشد، بهره‌برداری بهتری نیز از آن صورت می‌گیرد، بنابراین باید افق دید خود را گسترده‌تر کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز