خبرگزاری کار ایران

برنامه رادیویی "دریا در غدیر" از رادیو معارف می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۲۸

این برنامه رادیویی، روز شنبه 13 آبان 91 برابر با 18 ذیحجه 1433 ساعت 8:35 تا 11:40 از شبكه معارف رادیو پخش می‌شود.

ایلنا - قم: رادیو معارف با ویژه برنامه زنده «دریا در غدیر» عید ولایت را جشن می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، همزمان با فرارسیدن عید الله الاكبر و عید ولایت آل محمد صلی الله علیه و آله، عید سعید غدیر خم، ویژه برنامه زنده «دریا در غدیر» پخش می‌شود.

كارشناسان این برنامه حجج اسلام دكتر جباری و حبیب الله عباسی به بررسی محتوایی خطبه غدیر از جمله تبیین مفهوم «مولا» با توجه به شواهد و قرائن و نكات ویژه ای كه پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله بر آن تكیه كرده‌اند؛ می‌پردازند. همچنین به استدلال پیشوایان معصوم به واقعه غدیر در مناسبت‌های مختلف اشاره شده و این شبهه كه چرا حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام واقعه غدیر را نقل نكرده اند؟ پاسخ داده خواهد شد؛ نیز شبهه كه واقعه غدیر برای اصلاح ذهنیت مردم نسبت به حضرت علی علیه السلام پس از واقعه یمن و سخت گیری‌های آن حضرت در بیت المال بوده است نیز بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

ویژه برنامه زنده «دریا در غدیر» كاری از گروه فقه و سیره به تهیه كنندگی و سردبیری علی اسماعیلی، دستیاری تهیه حمید علیخانی‌، نویسندگی سید احمد محمودی و اجرای سید حمید حسینی روز شنبه 13 آبان 91 برابر با 18 ذیحجه 1433 ساعت 8:35 تا 11:40 از شبكه معارف رادیو پخش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز