خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت قم در جمع خبرنگاران؛

7طرح صنعتی مهر ماندگار قم تا پایان سال افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۴۲

این طرح های صنعتی شامل خط تولید قطعات خودرو، کپسول های CNG و... است/تولید اینگونه محصولات، معادلات تحریمی دشمن را درهم می ریزد/این طرح های صنعتی، برای 750 نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد می کند.

قم-ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از افتتاح 7 طرح صنعتی مهر ماندگار، تاپایان سال 91 در استان قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، یونس عالی پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به ثمر نشستن طرح های صنعتی استان قم درقالب پروژه‌های مهر ماندگار، گامی موثر جهت تحقق اهداف شعار سال مبنی بر "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" است.

وی با بیان اینکه تولیدات اغلب پروژهای صنعتی که درقالب طرح مهر ماندگار قرار داده شده، از کالاها و مواد اولیه ای مورد نیاز کشور می باشد، تصریح کرد: تولید اینگونه از محصولات، معادلات تحریمی دشمن را درهم ریخته و چرخه اقتصادی کشور را متحول می کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، گفت: پروژه هایی نظیر قطعات خودرو، کپسول های CNG درتیپ های مختلف، ساندویچ پنل، انواع کودهای شیمیایی کشاورزی، پلی استایرن، انواع نخ های نساجی و صنایع غذایی با تکنولوژی بالا، از مواردی است که با میانگین پیشرفت فیزیکی 85 درصد و برخی با 100 درصد پیشرفت، به بهره برداری خواهند رسید.

وی میزان سرمایه گذاری درپروژهای صنعتی مهر ماندگار قم را 800 میلیارد ریال عنوان نمود و تأکید کرد: در صورت راه اندازی طرح های صنعتی مذکو، برای 750 نفر دراستان قم، فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد خواهد شد.

عالی پور ضمن ابراز خرسندی از سرمایه گذاری های انجام شده، گفت: امیدواریم تاپایان سال 91، بسیاری از طرح های صنعتی نیمه تمام و دارای پیشرفت بالای 70 درصد بخش صنعتی استان قم، با حمایت های سیستم بانکی و تعامل سایر مسئولین ملی و استانی، به بهره برداری کامل برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز