خبرگزاری کار ایران

آیت الله نوری همدانی در دیدار کارکنان سپاه:

نامحرمانی هستند که باید مراقب بود انقلاب به دست شان نیافتد

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۲۹

امروز آیت الله العظمی خامنه ای باکمال قدرت سکاندار کشتی انقلاب است/هم اکنون ندای اسلام ناب از قم به جهان می رسد/ فرود آوردن پهباد آمریکایی نشانه قدرت ایران است.

ایلنا - قم: یکی از مراجع تقلید شیعه در قم، گفت: امام خمینی(ره) تأکید داشتند «مواظب باشید انقلاب دست نامحرمان نیفتد»، و امروز هم نامحرمانی هستند که فرهنگ انقلاب را درک نکرده اند و باید مراقب بود انقلاب به دست شان نیافتد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله حسین نوری همدانی، ظهر امروز در دیدار جمعی از کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان این که یکی از موضوعاتی که در فرهنگ اهل بیت(ع) مورد توجه واقع شده است، قدرت و توانمندی مسلمانان است، اظهار داشت: اولین مرحله و نردبان عزت و عظمت، توانمندی علمی است و مسلمانان باید سعی کنند از لحاظ علمی در سطح بالایی قرار بگیرند.

وی با اشاره به تحولات کشورهای اسلامی، بر ضرورت حفظ وحدت و اتحاد میان مسلمانان تاکید کرده و گفت: اختلاف موجب ضعف و ذلت و سقوط است؛ قرآن نیز می فرماید که مسلمانان نباید با هم اختلاف داشته باشند.
این مرجع تقلید، خاطرنشان کرد: موج های بیداری بسیاری از طریق انقلاب اسلامی ایران در سایر کشورهای اسلامی ایجاد شد.

این مرجع تقلید افزود: رهبری حکومت اسلامی باید در برابر مستکبران شجاع باشد که امروز آیت الله العظمی خامنه ای باکمال قدرت سکاندار کشتی انقلاب است.

آیت الله نوری همدانی با بیان این که حفظ عزت و توانمندی مسلمین یکی از ضروریات است، گفت: در جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه و جنگ 8 روزه غزه با این که عده ای که از نظر تعداد در برابر دشمن اندک بودند، اما از نظر ایمان و اعتقاد نسبت به ایشان برتری داشته و توانستند دشمنان اسلام را شکست دهند.

وی در ادامه به شکار پهباد آمریکایی در ایران اشاره و گفت: فرود آوردن پهباد آمریکایی نشانه قدرت ایران است؛ اگر این قدرت نبود، آمریکا قبل از حمله به افغانستان و عراق، به ایران حمله می کرد.

این استاد حوزه علمیه قم، در ادامه با بیان این که استقلال اقتصادی از ضرورت های حفظ عزت است، گفت: ایران هم‌اکنون عرصه جنگ است و باید از از نظر اقتصادی به گونه ای خود را اداره کرده و با تحریم ها مقابله کنیم که دشمن بداند از نظر اقتصادی نیز، ما مستقل هستیم و تحریم‌هایش بر ما اثری ندارد.

وی در پایان سخنان خود، قم را پایگاه علمی جهان معاصر خواند و تأکید کرد: همانگونه که در کتب تاریخی ذکر شده، بساط علم در آخرالزمان از کوفه و نجف برچیده و در قم برپا می شود و هم اکنون نیز شاهدیم که ندای اسلام ناب از این شهر مقدس به جهان می رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز