خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی تربیتی جامعة المصطفی خبر داد:

شرکت 17 هزار نفر در المپیاد قرآن و حدیث

کد خبر : ۴۱۷۸۸

حجت الاسلام والمسلمین صالح امروز دوشنبه (9بهمن)در دیدار شرکت کنندگان در المپیاد بین المللی قرآن و حدیث جامعة المصطفی العالمیه با آیت الله العظمی مکارم شیرازی تصریح کرد: طلاب جامعة المصطفی العالمیه دستاوردی برای انقلاب اسلامی ایران محسوب می شوند.

ایلنا - قم: حجت الاسلام والمسلمین صالح امروز دوشنبه (9بهمن)در دیدار شرکت کنندگان در المپیاد بین المللی قرآن و حدیث جامعة المصطفی العالمیه با آیت الله العظمی مکارم شیرازی تصریح کرد: طلاب جامعة المصطفی العالمیه دستاوردی برای انقلاب اسلامی ایران محسوب می شوند.

به گزارش ایلنا: مجموعه مسابقات المپیاد قرآن و حدیث که بزرگترین رویداد قرآنی در جهان اسلام است، بیش از 70 ملیت در این المپیاد شرکت کردند و 40 کشور به صورت مستقل مراحل مقدماتی مسابقات را برگزار کردند.

معاون فرهنگی تربیتی جامعة المصطفی العالمیه افزود: حدود 17 هزار نفر در این المپیاد شرکت کردند، از نظر تنوع موضوع نیز منحصر به تلاوت و ترتیل نشده بلکه 30 رشته قرآنی و حدیث در این المپیاد مورد توجه قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین صالح با اشاره به اهداف برگزاری این المپیاد خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این المپیاد معرفی ظرفیت واسع حوزه های علمیه و مراجع عظام تقلید در حوزه قرآن وحدیث است.

وی تاکید کرد: این المپیاد شبکه ای از اصحاب و پیرو اهل بیت(ع) را فراهم آورده است که ابلاغ پیام قرآن سرلوحه این جمع قرار بگیرد این حرکت آرام و رو به رشد هر سال دستاورهایی را برای مجموعه داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین صالح در پایان گفت: تاکنون 213 دارالقرآن در برخی کشورها تاسیس شده که نقش موثری در ابلاغ پیام قرآن داشته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز