خبرگزاری کار ایران

آیت الله تسخیری گفت:

اتحادیه زنان جهان اسلام تشکیل شود

کد خبر : ۴۱۷۹۲

اگراین ایده عملی شود خلا بزرگی پر خواهد شد، قطعا پس از تشکیل این اتحادیه برخوردهای جهانی و دیدگاه آنها نسبت به نقش بانوان در جهان اسلام تغییر خواهد کرد.

ایلنا - قم: آیت الله محمد علی تسخیری در همایش بانوان بیست و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با بیان این مطلب گفت: اگراین ایده عملی شود خلا بزرگی پر خواهد شد، قطعا پس از تشکیل این اتحادیه برخوردهای جهانی و دیدگاه آنها نسبت به نقش بانوان در جهان اسلام تغییر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا: مشاور رهبر معظم انقلاب در امور جهان اسلام با بیان این که تدارک یک جلسه به صورت ویژه برای خواهران یک ابتکار عمل خوبی بوده است اظهارداشت: نقش زنان در اجتماع و جامعه اسلامی و در تربیت نسل ها همواره برای همگان ثابت شده است.

وی افزود: اگر خانواده ای در مسیر تقریب گام بردارد می تواند جامعه الهی را تشکیل دهد و به سوی کمال واقعی حرکت کنند.

آیت الله تسخیری با بیان این که مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بخشی از فعالیت های خود را در خصوص نقش آفرینی زنان در تشکیل جامعه اسلامی قرار داده است یادآورشد: شاید برخی تصور کنند که تقریب یک ایده است در حالی که این یک کار عملی و خالصانه است، و در راستای گسترش تقریب در جهان اسلام باید به نقش زنان در کشورهای اسلامی نیز توجه کنیم.

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور جهان اسلام درپایان گفت:این ایده ها تحقق پیدا نمی کند مگر این که از نقش موثر زنان در جامعه اسلامی غافل نشویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز