خبرگزاری کار ایران

امروز و فردا؛

علی مطهری و محمدرضا عارف در قم سخنرانی می کنند

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۴۳

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه، نهم اردیبهشت ماه، ساعت 11:30صبح و محمد رضا عارف کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه، دهم اردیبهشت ماه، ساعت 10 صبح در سالن همایش های شیخ طوسی(ره) پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث سخنرانی می کنند.

نشست های سیاسی پیرامون "انتخابات"، به همت و تلاش "ستاد فعالیت های انتخاباتی" پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث هفته جاری در پردیس تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، نشست های سیاسی پیرامون انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری با موضوع "فرصت ها و تهدید های انتخابات" در روز های دوشنبه و سه شنبه هفته جاری مورخ نهم و دهم اردیبهشت ماه با حضور و سخنرانی "دکتر علی مطهری" و " دکتر محمد رضا عارف" در تالار شیخ طوسی(ره) پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می شود.

در این نشست های سیاسی "دکتر محمد رضا عارف کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری" و "دکتر علی مطهری" پیرامون فرصت ها و تهدید های انتخابات سخنرانی و به سوالات دانشجویان پاسخ می دهند.

این گزارش می افزاید: زمان برگزاری این نشست ها به ترتیب با حضور"دکترعلی مطهری" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه، نهم اردیبهشت ماه، ساعت 11:30صبح و "دکتر محمد رضا عارف" کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه، دهم اردیبهشت ماه، ساعت 10 صبح در سالن همایش های شیخ طوسی(ره) پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث می باشد.

برپایه این گزارش، شرکت و حضور تمامی دانشجویان دانشگاه قرآن و حدیث در این نشست های سیاسی آزاد است و دانشجویان می توانند با حضور مستقیم و ارتباط آنلاین از طریق سایت پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث در این نشست ها شرکت نمایند و به طرح سوالات خود بپردازند.

گفتنی است، این نشست های سیاسی پیرامون انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به همت و تلاش "ستاد فعالیت های انتخاباتی" پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز