خبرگزاری کار ایران

تشریح اقتصاد اسلامی در كانال ندای اسلام

asdasd

این برنامه شاخصه‌های اقتصادی در اسلام را برای مخاطبان انگلیسی زبان بازگو می‌كند/ محورهای مختلف این برنامه با حضور محمد محمولد خلفان مبلغ كنیایی حوزه علمیه قم بررسی می‌شود/زمان پخش برنامه دوشنبه‌ها ساعت 10:45 است.

قم - ایلنا: برنامه «اقتصاد اسلامی» از كانال ندای اسلام، شاخصه‌های اقتصادی در اسلام را برای مخاطبان انگلیسی زبان بازگو می‌كند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، ویژگی دین اسلام آن است که در تمام زمینه های عبادی، سیاسی، اجتماعی، اخلاقی، اقتصادی و... مقتضیات رشد و پیشرفت بشر را در نظر گرفته و موانع رشد و پیشرفت را بازگو کرده است که یکی از بنیادی‌ترین عوامل رشد و پیشرفت انسان ها مساله اقتصاد است.

اسلام بر خلاف غرب در مسئله اقتصاد، روش تنظیم صحیح حیات اقتصادی و حل مشکلات اقتصادی را در راستای عدالت اجتماعی ارائه کرده است که توجه به آن برای درست زندگی کردن و رشد و تعالی واقعی انسان بسیار مهم است.


بدین منظور برای آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان با شاخصه‌های اقتصادی از نظر اسلام، كانال ندای اسلام رادیو معارف برنامه «اقتصاد اسلامی Islamic Economy» را تولید كرده است.

محورهای موضوعی این برنامه عبارتند از اهمیت صدقه در اسلام، وام گرفتن و وام دادن، حكم سود گرفتن و رباخواری و علل حرام بودن آن در اسلام است كه با كارشناسی حجت الاسلام محمد محمولد خلفان كارشناس و مبلغ كنیایی حوزه علمیه بررسی می‌شود.

برنامه «اقتصاد اسلامی» به تهیه كنندگی و سردبیری علی قنواتی دوشنبه‌ها ساعت 10:45 از كانال ندای اسلام رادیو معارف پخش خواهد شد.

گفتنی است برنامه‌های كانال ندای اسلام علاوه بر پخش از طریق گیرنده های دیجیتال خانگی(ست تاپ باكس)، از طریق پایگاه اطلاع رسانی این كانال به نشانی www.coiradio.comو از طریق ماهواره هاتبرد 8، با مشخصات فركانس 12.437 گیكاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی پخش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز