خبرگزاری کار ایران

سردبیر هفته نامه گویه قم در گفت وگو با ایلنا:

رسانه های مجازی قم، جور رسانه های مکتوب بی کیفیت این شهر را می کشند

asdasd

اگر چه رسانه های مکتوب قم حرفی برای گفتن ندارند اما رسانه های مجازی این شهر، به دلیل عملکرد خوب و قوی، این مسئله را جبران کرده اند/سرویس قم خبرگزاری ایلنا می تواند یک رسانه قوی در عرصه اطلاع رسانی در این استان باشد.

قم - ایلنا: سردبیر هفته نامه گویه استان قم ضمن تشریح وضعیت رسانه های مکتوب و مجازی فعال در استان قم گفت: اگر چه رسانه های مکتوب قم تقریبا حرفی برای گفتن ندارند اما رسانه های مجازی این شهر، به دلیل عملکرد خوب و قوی خود، این خلاء را پُر کرده اند.

علی نقی شهیدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در قم، در تشریح وضعیت رسانه های مکتوب و مجازی موجود و فعال در استان قم، با بیان این که رسانه های مجازی قم، جور رسانه های مکتوب بی کیفیت این شهر را می کشند، اظهار داشت: رسانه های مکتوب در شهر قم، از نظر محتوا و تیراژ در وضعیت بدی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته، نشریه 19دی که گستره توزیع آن محدود به استان قم بود، به علت عملکرد نسبتا قوی، خلاء عدم وجود نشریات قوی در شهر قم پُر کرده و به تنهایی کمبود نشریات استانی موجود و فعال در قم را جبران می کرد، اما متأسفانه بعد از آن که این نشریه از گستره توزیع استانی به رتبه گستره توزیع کشوری رسید و در خبرها اعلام شد که روزنامه 19دی کشوری شد، هیچ کدام از نشریات محلی نتوانست جایگزین خوبی برای این نشریه محلی قوی باشند.

این فعال رسانه ای شهر قم، گفت: اگر چه رسانه های مکتوب قم تقریبا حرفی برای گفتن ندارند و از این نظر خلاء محسوسی احساس می شود، اما در عین حال، رسانه های مجازی از جمله سرویس قم برخی از خبرگزاری ها و همچنین برخی سایت های خبری استان قم، به دلیل عملکرد خوب و قوی خود، این خلاء را پُر کرده اند.

وی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرویس قم خبرگزاری مهر و سرویس قم خبرگزاری فارس، منابع اصلی رسانه های مکتوب استان قم هستند و بنده امیدوارم سرویس ویژه قم خبرگزاری ایلنا که به تازگی راه اندازی شده، بتواند پا به پای این دو خبرگزاری مذکور، در تولید اخبار استانی در قم نقش داشته و بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد که البته تحقق این مهم، توجه هرچه بیشتر صاحب امتیاز و دیگر مسئولان خبرگزاری ایلنا را می طلبد.

آقای شهیدی افزود: خبرگزاری ایلنا اگر بخواهد در سطح استان قم فعالیت مستمر، قوی و مطلوب داشته باشد، نباید تنها به انعکاس اخبار سیاسی صرف پرداخته و از دیگر حوزه های خبری غافل شود، چرا که وضعیت خبری و رسانه ای قم، وضعیت ویژه ای است؛ یعنی به نظر بنده سرویس قم خبرگزاری ایلنا، علاوه بر انعکاس مطالب مختلف سیاسی، باید به انعکاس مطالبی در حوزه های اجتماعی و شهری، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و به ویژه دینی و حوزوی نیز توجه کند.

وی گفت: معتقدم با توجه به عملکرد چند سال گذشته خبرگزاری ایلنا در استان قم که عملکرد مطلوب و مثبتی بوده، می توان انتظار ظهور یک رسانه قوی و مطلوب در عرصه اطلاع رسانی در استان قم را داشت.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز