خبرگزاری کار ایران

هشت سالن بزرگ ورزشی در استان قم ساخته شد

asdasd

این سالن ها در شهرهای مختلف استان قم ساخته شد/هر یک از سالن ها به نام یکی از شهدای سپاه قم است/هفت سالن، کاربری ورزش های توپی و رزمی و یکی از آن ها ویژه تیراندازی و چند منظوره است.

قم - ایلنا: به منظور شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی متربیان حلقه های صالحین بسیج، هشت سالن بزرگ ورزشی در استان قم ساخته شده و جهت تجهیز تحویل مرکز تربیت بدنی سپاه علی بن ابی طالب(ع) گردیده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، مدیر ورزش قهرمانی سپاه علی بن ابی طالب(ع) به بسیج، گفت: این سالن ها با عنایت رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و با همکاری سازمان ورزش بسیج و مهندسی سپاه علی بن ابی طالب(ع) در شهرهای مختلف استان ساخته شده و جهت تجهیز تحویل تربیت بدنی سپاه شده است.

ملا صادقی افزود: تعداد هفت دستگاه از سالن های ورزشی ساخته شده کاربری ورزش های توپی و رزمی را دارد.

وی ادامه داد: یک دستگاه از سالن ها که سالن تیراندازی چند منظوره می باشد، با نظارت فدراسیون تیراندازی ساخته شده و مراحل پایانی تجهیز را طی می کند.

وی خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک تمامی این سالن ها جهت بهره برداری برنامه های ورزشی حلقه های صالحین بسیج استان، تحویل حوزه های مقاومت بسیج شهری می گردد.

مدیر ورزش قهرمانی سپاه علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه هر یک از سالن ها با نام یکی از شهدای سپاه قم مزین گردیده، در مورد موقعیت جغرافیایی سالن ها اظهار داشت: سالن ورزشی شهید ولی الله صحرایی در شهر پردیسان، سالن ورزشی شهید روح اله شکارچی در شهر کهک، سالن ورزشی شهید عبدالحسین موسوی نژاد در شهر جعفریه، سالن ورزشی شهید مهدی خبیر واقع درمحدوده ناحیه امام حسن(ع) و حوزه شهیدشیرازی، سالن ورزشی شهید سعید غلامی شهروز واقع در شهر قنوات، سالن ورزشی شهید عباس عاصمی واقع در شهر سلفچگان، سالن شهید علی اکبر جمراسی واقع در شهر دستجرد و سالن تیراندازی چند منظوره شهید محمد سلیمانی واقع در مجموعه نخلستان سپاه علی بن ابی طالب (ع) می باشد.

ملا صادقی در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری و تلاش های مضاعف و تدبیر حوزه های مقاومت بتوانیم تحولی عظیم در امر ورزش بسیج استان و همچنین ورزش کشور ایجاد نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز