خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم اعلام کرد؛

خدمت رسانی 300 اتوبوس شهر قم در روز عید فطر

asdasd

اتوبوس ها از ساعت 5:45 صبح عید فطر در كلیه خطوط سطح شهر فعال هستند/اتوبوس ها در ایستگاه های مجاور حرم مطهر مستقر و نسبت به بازگشت نمازگزاران اقدام خواهند كرد/اتوبوس مسیر جمكران نیز فعال است.

ایلنا: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از فعالیت 300 دستگاه اتوبوس برای جابجایی همشهریان و نمازگزاران شهر قم در روز عید فطر خبر داد.

آقای سعید امراللهی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قم، با اشاره به فرارسیدن عید فطر، ضمن اعلام آمادگی و بسیج كلیه كاركنان سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم، اظهارداشت: كلیه اتوبوسهای خصوصی و ملكی این سازمان به منظور خدمت رسانی گسترده به همشهریان و نمازگزاران در روز عید فطر آماده جابجایی شهروندان می باشند.

وی افزود: اتوبوس ها از دقایق اولیه صبح روز عید فطر مقارن با ساعت 5:45 در كلیه خطوط سطح شهر فعال بوده و نسبت به انتقال مسافران و نمازگزاران به سمت حرم مطهر و هسته مركزی شهر اقدام می نمایند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم، گفت: اتوبوس ها در ایستگاههای مجاور حرم مطهر مستقر خواهند شد و پس از پایان نماز عید سعید فطر نسبت به بازگشت نمازگزاران و مسافران اقدام خواهند كرد.

وی خطاب به همشهریان قمی تصریح کرد: همشهریان قمی با استفاده از خودروهای نقلیه عمومی نه تنها ما را در خدمت رسانی بیشتر تشویق کنند، بلکه در جهت کمک به روان بودن ترافیک و حمل و نقل سریع مسافران یاری کنند.

آقای امراللهی در ادامه خاطرنشان کرد: سیستم الكترونیك كارت شهروند از اول شهریورماه سال جاری فعال خواهد شد و از شهروندان خواست با استفاده از سیستم الكترونیك كارت، شهرداری را در ارائه خدمات مطلوب و شایسته و سرویس دهی مناسب یاری نمایند.

شایان ذكر است طبق روال گذشته مسیر میدان شهید مطهری به جمكران فعال بوده و اتوبوس ها نسبت به انتقال شهروندان اقدام خواهند كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز